Alla inlägg den 9 april 2012

Av moom82 - 9 april 2012 21:48

Amaranthine - Amaranthe

Ängel i rummet - Laleh

Here without you - 3 doors down

You learn - Takida

I´m yours - Jason Mraz


Dessa låtar har jag lyssnat på såå mycket...

Av moom82 - 9 april 2012 19:35

Barnen var i parken ett tag och dem lekte med 2 tjejer som går i samma skola med Oliver...

Sen kom allihopa hit och dem har pysslat med spotify och dansat... Var jätte kul att titta på dem =)

Såå mysigt med barn... Har kommit underfund med att jag vill ha fler barn i framtiden.... Men hur ska det gå till utan en man vid min sida? =(


Av moom82 - 9 april 2012 16:55

Jahopp, men va mina barnfria veckor går snabbt... Haft mycket att göra så tiden rinner bara iväg känns det som...

I fredags så var jag på söder med kompisar. Det var roligt =)

     

Drack några dagens och sen drack jag faktiskt alkoholfria drinkar resten av kvällen... Helt ok och ännu bättre för ekonomin =)

Jag och A tog en sväng till garbo senare på kvällen... Vikken flopp...

     

Hon blev uppraggad nästan på en gång så jag satt i baren och drack öl... Hahahahah men vad har hänt med mig???? Är det någon form av 30-årskris? Eller!?

Hmm iallafall så kom det fram en man på kanske 40-45 år och började prata... Han bodde i Solna oxå och en av anledningarna var pga att 45% är tydligen moderater!!!! Så jag hade mig en väääldigt intressant diskution med honom... Han var så dryg och snobbig, usch... Klarar inte av människor som tycker att de är med värda än andra och som skryter om det dem har m.m

Han frågade om vi skulle åka hem tillsammans... Eh nej tack!.. Han fick åka själv men det kunde ni nog räkna ut själva... När jag äntligen satt i min ensamhet och lyssnade på bandet som spela kom det fram en annan kille... Han va trevlig i början... sen började han prata om sitt jobb och skröt om hur coolt hans jobb är... Kan berätta att han jobbade som ordningsvakt!... Hahahah, och trodde han skulle impa med det! Ännu en gång, nej tack.... Han berättade hur han hade brottat ner en kille som otrevlig eller så och tyckte att jag var knasig som undrade vad som var coolt med att gå på människor i onödan.... Jag frågade om han var en sån makthora, hihi... Det var icke populärt...

Det tog en bra stund innan jag kom iväg... Han tyckte att jag skulle sova över hos honom för han kunde ju inte låta mig gå hem själv.. Tanken var ju god men hans baktankar var något helt annat fick jag veta...

Tog en jävla tid att komma hem.. Var tvungen att gå förbi statoil för att köpa snus.. Oj vad jag fortfarande är ovan med tanken att jag inte är rökare längre utan snusare... Ja vad säger man... Nu luktar man godare iallafall =)

Men tanken är ju att vara nikotinfri i framtiden....

Annars har inte mycket hänt...

Tänkt mycket på en viss person och det är jobbigt... För det gör ont..


På kort tid har 2 personer försvunnit från mitt liv och det är ett stort tomrum.. Tänker ibland att jag måste ringa .... men så kommer jag på mig att det går ju icke.... Antar att det är en vana och med tiden så försvinner väll det....

Det är som det är och jag kan väll bara se framåt... Tur att jag har så fina människor i min närhet....

Tack för att ni finns.... Vad skulle jag gjort annars.... Älskar er...   

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards