Alla inlägg den 28 april 2012

Av moom82 - 28 april 2012 13:34

Aptiten börjar komma tillbaka och just nu är jag sååå hungrig.. Gör potatis och köttfärsgratäng som tar år och dar på sig att bli färdig =(


Nu får jag äta.. Mumsmums

 


Barnen är på teater nu.. Och jag har vikt lite kläder och dammsugit och torkat golven... Måste ju se lite ok när folket kommer imorn... Ska handla lite senare, hoppas jag hinner det innan barnen kommer...


Nej nu ska jag kika på maten igen...

Ha en fortsatt underbar dag =)

Kramkram

Av moom82 - 28 april 2012 09:34

God morgon...


Idag ska barnen på teater med deras farfars fru =)

Dem blev jätte glada när jag sa det...


Jag mår relativt bra just nu förutom trycket i huvudet, men smärtan har inte kommit än =)

Hoppas, hoppas att den håller sig borta =)


Har ordnat med räkningar och deklarerat på morgonen.. Skönt att det är gjort..


Vet inte vad jag ska göra, ena katten kissar lite här och där på golven... =(

Han är visserligen inte kastrerad men kan man inte få honom att sluta ändå?

Ska boka tid till båda katterna, det går inte att hoppa över.. Vill inte ha ett hem där det luktar kattkiss =(


Ska se om jag kan handla lite medans barnen är iväg.. Ska ha lite tårtkalas för Julia imorn!..

Så det blir att göra tårtor ikväll och kanske baka lite... Får se vad orken räcker till...


Ha en underbar dag..

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards