Alla inlägg den 24 april 2012

Av moom82 - 24 april 2012 11:11

Hej på er!..


Tog ju en promenad i lördags för smärtan i huvudet hade försvunnit, hade lite tryck men det var ändå ok. Tyckte att det var bra med en promenix då, tog en fika hos syrran oxå för jag hade inte sett dem på ett tag.

Fick tillbaka smärtan sent på lördagskvällen och var väldigt dålig på söndagen.. Var helt sängliggande, fick inte i mig något. Var tvungen att dricka med sugrör... Blev att åka in till sjukan igen och där tog dem massa prover, bla blodprover men oxå benmärgsprover för att utesluta hjärnhinneinflammation. Det hade jag icke men faan va ont det gjorde... Var något av det värsta jag gjort =(


Haft en blodtrycksmaskin kopplad till mig 24 tim som visar att mitt blodtryck sjunkit och det är ju bra.. Men det förklarar inte smärtan i huvudet.... Det har skickats remiss till neurologen för att bla röntga huvudet... Hoppas jag får tid snart...


Hoppas allt är bra med er..

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards