Alla inlägg den 20 april 2012

Av moom82 - 20 april 2012 22:53

Var ju hos läkaren idag.. Blodtrycket var bra idag =) Men trycket och smärtan i huvudet består... =(


Det bestämdes att jag på måndag ska tillbaka för att bli kopplad till en apparat som tar mitt blodtryck i 24 tim... Sen på tisdag ska vi kolla hur det ser ut.. Så får man gå efter det... Sen skulle hon skicka remiss till kardiolog och neurolog för att undersökas där oxå.. =(

Sen är jag tydligen stel och hård i nacke och rygg och måste gå på sjukgymnastik... Så det var det som hände idag...

Fick nya smärtstillande som jag inte hämtat ut än då jag sovit hela dagen... Se om jag har kraft imorn att ordna det...


Nu blir det att sussa igen...

Kramkram

Av moom82 - 20 april 2012 10:39

Oliver hade träningsmatch =)

 


Julia försökte roa sig under matchen =)

 


Mys på hög nivå =)

 

Av moom82 - 20 april 2012 10:24

Hej på er...

Har inte kunnat skriva på några dagar... Vart dålig =(


Har sen 2 veckor tillbaka haft ett tryck i huvudet, smärta som inte kan beskrivas, yrsel och högt blodtryck...

Vart så dålig i måndags att en kompis tog mig till akuten och där gjorde dem en del prover och tester... Dem tog blodprover, EKG och neurologiska tester... Allt var bra, inga konstigheter... Blodtrycket var dock 172/102 och det var väll sämre... Fick order om att vara hemma och vila med smärtstillande i väntan på att gå till vårdcentralen för att följa upp blodtrycket och vidare utredning... Gjorde icke som läkaren sa, utan jobbade vidare tisdag och onsdag.... Kände på onsdagen att jag inte orkade mer och pratade med min chef och vi kom överens om att jag skulle jobba klart på onsdag kväll för att sen va hemma....

Igår var jag sängliggande i stort sett hela dagen... Var tvungen att ta dem smärtstillande jag fick på akuten men de hjälper inte =(


Va på vårdcentralen ons, tors och idag ska jag dit igen för att träffa läkaren... Få se vad som sägs då...

ORKAR inte denna smärta och trycket i huvudet =( håller på att bli tokig... Idag kan jag sitta i soffan och har lyckats få i mig lite yoggi... Och tom skriva här.. =) JIPPI....


Hoppas ni får en bra dag..

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards