Alla inlägg den 5 april 2012

Av moom82 - 5 april 2012 11:24

Jahopp, har inte rört en fena än.. Har ingen lust att börja pula här hemma... Barnen var ute en stund i parken men kom tillbaka rätt snabbt. Olliboll mår inte helt ok =(

Nu leker dem kurragömma här hemma och jag har som sagt fastnat i soffan...


Vill hitta på något ikväll men vet inte vad.. Kanske kommer något intressant under dagen som fånger ens intresse =)


Nej, nu ska det banne mig göras något.. Så nu får Maria helt enkelt pallra sig upp från soffan.. =)


Kramkram

Av moom82 - 5 april 2012 09:24

Godmorgon...


Sov på soffan inatt, så nu är nacken helt stel... Var så trött igår att jag inte orkade pallra mig till sängen.. Känns som migränen backat =)

Idag blir det en lugn dag med barnen och sen ska dem till deras pappa och jag blir ensam ett par dagar... Får vi se vad helgen bjuder på =)


Vad ska ni göra i påsk? Firar ni det?

Här blir det att barnen får påskägg och det är nog allt... Firar inte påsk!.


Ska ev ta en sväng till söder imorn med Jokern och Axe kanske ska med...

Nej ha en bra dg..

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards