Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Stolt morsa!..

Av moom82 - 26 maj 2011 20:40

Det var såå sött när dem sjöng på dagis, dem var så duktiga.. Efter myste vi i gräset med saft och bullar !...

Sen var det dax för Olivers första fotbollsträning .. Det gick jätte bra.. Jätte kul att titta på.. Otroligt bra tränare, han är kanske 14-15 år... Super bra kille !...

Och vilket väder, var så skönt att sitta i varma solen och bara njuta...

Julia hade dock jätte tråkigt, kan man förstå..


Sist men inte minst var vi på vårfest i sumpan... Herregud, samma skit som alla år. Köpte ingenting förutom att barnen fick fiska varsin påse.. Tyvärr så fick dem samma gosedjur som dem fick förra året så det var ingen hit, menmen....

Träffade syrran och hennes familj där...

Vi var nog där kanske 40 min eller något sen blev barnen trötta och det började bli kallt...

Dem somnade fort ikväll.. Varit en lång dag för dem...


Nyss tog jag mod till mig och ringde Janne men som jag trodde så svarade han inte.. Kanske sover, kanske inte ville svara.... Skickade ett mess, där jag önskade att han skulle höra av sig på ett eller annat sätt så man kan få veta vad han tänker göra....


Janne om du läser detta:

Jag vill bara veta vad som snurrar i ditt huvud, vad du tänkt att det här ska leda till.. Någon gång måste det få ett slut. Antingen på bråket eller på oss. Jag antar att om du vill att det ska vara slut på oss så vill du väll komma och hämta dina saker och återlämna lite oxå.. Sen har vi ett par saker att lösa.. Så om du läser detta hör av dig på mob, mess eller mail (Om du inte vill prata med mig).. Så jag vet!.. Har ingen tanke på att fortsätta bråka, skrika.. Ingenting.. Kommer inte be dig stanna om du vill gå.. Säger ingenting!.. Vill bara ha ett svar!...


Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa..

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moom82 - 14 juli 2022 00:48

Idag vaknade jag självklart före alla andra i huset, spänd på att veta vad vi skulle hitta på. Vi spenderade dagen på Loka Brunn. Började vistelsen med lunch, såå gott. Jättefin buffé där det fanns massor av gott att äta. Sedan var det dags fö...

Av moom82 - 13 juli 2022 01:34

Då har födelsedagen kommit igen. Och denna gång är det 40 år jag fyller. Har blandade känslor. Har egentligen ingen kris, känner mig rätt så tillfreds med allt just nu. Det enda jag kan känna är att allt går så fruktansvärt fort. Vill ha mer tid, t...

Av moom82 - 20 juni 2020 17:39

Idag har vi varit mer ute än inne, vart skönt väder med sol och svalkande vind. Musse härjar fullt och de andra killarna njuter i gräset. Senare blir det bad för vår del. Ska invänta Andreas bara. Lillbus Gizze och Texas Musse myser i li...

Av moom82 - 19 juni 2020 15:20

Hej allihopa. Det var verkligen inte igår som jag skrev. Haft en hel del att göra men nu har äntligen livet kommit på rätt spår igen. Om ett par månader så flyttar vi till hus, dags att lämna vårt underbara radhus. Vi är några fler i familjen ...

Av moom82 - 10 december 2017 13:09

Det har gått 2 timmar sedan jag lämnade av barnen till deras pappa. De ska åka utomlands med honom 1 månad och jag har sådan ångest. Grät hela vägen hem och tårarna sprutar fortfarande, ser knappt vad jag skriver. Mina älskade trollungar.. saknaden ä...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards