Alla inlägg den 17 september 2010

Av moom82 - 17 september 2010 19:38

Idag har vi inhandlat nya skor till hela familjen .. Jag köpte äntligen ett par gummistövlar!.. Såå fina..


Nu är det Wall-E på tv, verkar inte så rolig!..


Imorn ska vi rösta, är inte säker på vad än..

Det är svårt, vems lögner är bäst????

Typ det man får gå på känns det som.. Ingen håller ju ändå inte vad dem lovar..


Nej nu har jag inget annat att skriva.. Vilka tråkiga inlägg det blivit..


Hoppas det blir mer att skriva om snart!.. Visserligen vet jag inte om någon läser det jag skriver.. Tycker det är rätt skönt att bara skriva av sig ibland..


Ha en trevlig kväll nu..

Av moom82 - 17 september 2010 09:02

Idag är det fredag, såå skönt. Nu får man mysa med familjen ..

Gubben är hemma från jobbet för att han inte mår bra, barnen är hemma för förkylning. Så idag kan jag inte beklaga mig för ensamhet iallafall..


Ikväll ska vi hem till Elli (min kompis) Och titta på deras nya lägenhet, så kan barnen leka lite oxå. Jag får träffa min guddotter. Längesen jag träffade henne. Hon vet nog inte vem jag är och det känns inte så bra. Samma sak med Elli, hon är gudmor till Julia men dem har inte heller träffats så mycket.. Ändring på det!..


Idag ska jag hämta mitt nya jobbkort, så man kommer in.. Och sen ska vi till parken och mysa ..


Just nu tittar vi på mumintrollen..


Ha en bra dag!..

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards