Alla inlägg den 14 september 2010

Av moom82 - 14 september 2010 18:18

Nu har vi ätit god middag igen ..

Och nu myser hela familjen framför tv innan det är dax för kuddarna att ropa på oss..

Tror min kudde kommer att ropa snart för jag är såå trött. Kvällens film är scooby doo!.


Imorn blir det lämning på skola och dagis, sen har jag ingen aning. Passa på att plugga teori är väll inte så dumt kanske..


Nej nu ska jag fortsätta mysa men ha det så gott!...

Av moom82 - 14 september 2010 15:53

Nu har vi hämtat sonen från skolan, direkt när vi kom hem så blev det bråk.. Om allting. Jag fattar inte varför dem måste bråka om allt och inget hela tiden. Man blir slut i huvudet   på några minuter!...


Nu blir det matlagning innan gubben kommer..

Fläskkotlett, pommes med sås står på menyn!...


Saknar gubben mycket när han jobbar. Det är såå trist att vara själv.. På ett sätt längtar jag till jobbet för då får jag något att göra. Men jag vet att jag kommer längta hem när jag väl börjar jobba igen , man är ju lite snurrig.


Ha det gott..


Av moom82 - 14 september 2010 08:58

Idag är min lilla tjej hemma med mig. Hon hostar och rosslar lite så jag vill ha henne hemma. Men imorn blir det nog dagis. Min son är i skolan. Känns konstigt att han inte är här oxå.. Men dem ska väll helst vara i skolan..


Vi lämnade sonen i skolan och gick senut på en promis med hunden.. Nu blir det mys i soffan en stund..


Skriver mer senare..

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards