Alla inlägg den 6 september 2010

Av moom82 - 6 september 2010 21:23

Idag var en väldigt dålig dag.. Har jobbat helgen och har på bästa sätt försökt underlätta mina kolleger. Pga min rygg så ska jag inte lyfta tungt. Så jag har haft hand om köket. Har hjälp till lite i patientvården men det var inte lätt, för vårdtyngden är väldigt tung just nu. Idag kom jag till jobbet och fick gå in till chefen på en gång. Där fick jag höra att dem jag jobbat med i helgen inte tyckte jag gjort så mycket. Det kändes jätte tungt att höra då jag gjorde många saker som underlättade för dem. Bla annat dokumenterade som kan ta tid.

Har mått dåligt hela dagen och ville bara hem. Dessutom så funkar det inte att jobba för att det gör så satans j*vla ont i ryggen. Måste gå till läkare för att bli sjukskriven och börja gå till sjukgymnast för att träna min rygg... F*n att det aldrig tar slut. Är så trött på att ha ont. Men men vad gör man?? Kan tyvärr inte göra så mycket. Jag har känt mig som en belastning på jobbet pga min smärta, tror att det var därför jag blev så ledsen när jag fick höra vad dem sagt. Eftersom jag försökt att klara mig själv. Sen att dem valde att gå till chefen och inte till mig.. Varför inte ta det med den det handlar om?...


Barnen är hos deras pappa denna vecka.. Väldigt tomt är det utan dem..


Behövde skriva av lite..


Ha det gott

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards