Alla inlägg den 9 september 2010

Av moom82 - 9 september 2010 21:50

Idag var det föräldramöte i skolan. Det verkar som allt går bra. Klassen har börjat bli sammansvetsad och alla barnen trivs med varandra !.. Det är ju jättebra..

Annars har väll inget speciellt hänt idag.. En helt vanlig torsdag.. Tycker dagarna och veckorna bara rusar iväg. Vet inte vad det är men tiden går såå fort känns det som..


I helgen blir det dop/kalas för en kompis döttrar den ena döps då och den andra har 2 års kalas.. På söndag fyller min Jecon (kusin) 20 år. Herregud vad hon är stor nu, känns som det inte var sålänge sen man var barnvakt när dem var små.. När man tänker på hur gammal hon är så vill man inte tänka på vad man själv är.... !..

Nu är ju inte jag såå gammal men med den här farten på tiden så ligger väll löständerna på bordet snart.. Haha!!


Hur gör man när man gjort något som gör att någon är arg på en???? Om man inte förstår själv vad problemet är? Och hur ber man om ursäkt till någon om denne inte vill höra på?? Finns det någon som har svaret så ge mig gärna det  !.. En sak jag tycker är jobbig, det är att somna och vara osams med någon.. Det går inte.. Jag kan inte göra det, kan inte sova.. Det är väll för att tankarna går på högvarv och man har inte någon ro i kroppen...


Det är 1 år sedan jag träffade min kärlek..

Var ju inte tänkt att det skulle bli något..

Vi kände varandra för flera år sedan men av olika anledningar så tappades kontakten i många år..

Om det nu är 15 år..


Helt plötsligt hade jag ett meddelande på facebook där han frågade om jag kom ihåg honom..

Svarade att det är klart jag gjorde det, har inte glömt någon som betydde så mycket...


Vi pratade på msn, mobilen och messade.

Bestämde att han skulle komma på fika en dag längre fram.


Den dagen var jätte rolig.. Vi fikade, promenerade, pratade minnen, hämtade barnen på dagis och lekte i parken med dem..


Träffades några dagar senare igen när han skulle låna mig hans mp3..


Jag ville komma bort hemifrån och han hade ledigt från jobbet så vi åkte till götet samt köpenhamn på en mini resa...


Fortsatte ha kontakt efter det..


Någonstans kom kärleken.


Som sagt, det var inte tänkt som det från början..

Utan bara att ta en fika och träffas efter alla år..

Det har varit 1 år som gått upp och ner men det har varit ett jättebra år !..


Så mitt  , jag älskar dig jätte mycket och ser fram emot många år framöver med dig!.... Pussssssssssss  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards