Alla inlägg den 7 september 2010

Av moom82 - 7 september 2010 21:33

Var hos läkaren pga ryggen.. Blir att vara hemma 2 veckor och vila, röra mig mycket och inte lyfta!... F*n va kul !..


Städat och fixat lite hemma.. Så nu är det fint igen...


Min fina Helge (bästa kompis) kom på besök, var så länge sedan.. Alltid roligt att träffa henne.. Så skönt att det kan gå hur lång tid som helst men det är alltid likadant när vi träffas. Skrattade så jag fick tårar när vi pratade minnen..


Sen har vi gubbens lillebror på besök från Norrköping!.. Han stannar till imorn iallafall. Kul att han kommer och hälsar på. Nu sitter dem och kollar bilar på blocket.. Skönt att ha en blogg och roa sig med då ..


Imorn blir det planeringsdag på jobbet.. Ska bli intressant!.. Har ingen lust att gå men måste det..


Har idag suttit och försökt komma på vad jag vill plugga. På ett sätt så skulle det vara kul att vara kvar i vården, men mycket lutar åt att göra något helt annat.. Men då är problemet vad det skulle vara???? Väldigt svårt, hur kommer man fram till det? Antar att med tiden så kommer man på det.


Nej nu ska jag mysa lite i soffan..


Ha det gott..

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards