Alla inlägg under september 2013

Av moom82 - 7 september 2013 11:21

Då var man på väg mot kalas i Kungsängen. Det är Dannes mamma som fyller år.
Sen hem och bara ta det lugnt :-)
Vill göra så lite som möjligt då man är jobb o barnfri..
Hoppas ni har en underbar lördag.
Kramkram

Av moom82 - 6 september 2013 06:37

God morgon!
Idag ska jag ha en kollega som ska gå med mig 2 timmar. Hon arbetstränar! Hon har vart vår koordinator i många år men vart sjukskriven i ca 1 år nu. Och fått veta att hon ska arbeta som undersköterska igen! Vilket är svårt för henne på en del punkter. Min personliga åsikt är att hon borde få jobba som koordinator tills hon går i pension. Vi är 4 st som kan ta vid när hon har semester eller är sjuk..
Men vad är en åsikt värd gentemot ett klinikbeslut ;-)
Jag hoppas hon mår så pass bra att hon snart är tillbaka hos oss!

Ikväll blir det antingen hem till soffan eller att träffa Elli. Får se hur det är med magen.

Hoppas ni får en bra helg!
Kramkram

Av moom82 - 5 september 2013 13:00

Går mot rätt håll hoppas jag. Inte lika svullen idag :-))
Är på väg mot jobbet för att jobba ikväll. Hoppas det blir ett bra pass och att man jobbar med roliga personer.
Oliver har fått sin nya mobil nu, bara simkortet som ska komma nu.
Har inte så mycket att skriva idag..
Önskar er alla en fortsatt bra tors.
Kramkram

Av moom82 - 5 september 2013 01:06

Det har varit i stort sett det ända som hänt idag.. Var inne på akuten heeela natten pga min mage :-((
Så idag vaknade man efter fyra på eftermiddagen.
Nu är man pigg, tur att jag jobbar kväll imorn. Saknar mina troll väldigt mycket. Jobbigt att bara ifrån dem varannan vecka :-(
Hoppas ni haft en bra dag
Kramkram

Av moom82 - 3 september 2013 06:34

Idag kommer Margit tillbaka till oss på jobbet. Hon har vart borta lääänge. Men äntligen är hon här! Hon ska arbetsträna 2tim/dag i 2 veckor.
Ska egentligen till naprapaten idag men vet inte om jag orkar det. Min mage är inte bra :-((
Får se vad som händer under dagen.
Ikväll blir det soffläge och imorn är jag ledig, underbart :-)
Ha en underbar dag nu :-)
Kramkram

Av moom82 - 2 september 2013 21:19

Ser verkligen ut som jag vore gravid i åttonde månaden.. JÄVLA magkatarr!!
Ser ju inte klokt ut.. Tack o lov är det så kallt så man kan ha jacka på sig och dölja magen..

Vart hos Raggis och ätit middag ich myst. Vi tittade på Morgan och Ola-Conny. Skämdes väldigt mycket och fick tårar för att vi skrattade så mycket. Helt galet bra! Pizzaf*tta hahaha.
Nu blir det hem o duscha och lägga sig bra tid då klockan ringer 05 som vanligt.
Kramkram

Av moom82 - 1 september 2013 23:35

Äntligen är det i stort sett klart allt som skulle göras i helgen. Blev jättebra i båda barnens rum under deras sängar.. Nu har dem varsin myshörna som det kan göra vad dem vill i/med :-)

Oliver spelade match idag.. Dem vann med 6-2 mot Lidingö :-))
Men han började känna sig dålig på eftermiddagen. Hoppas han inte blir sjuk, min prinskorv.

Hade lässtund med båda barnen.. Med träning så kommer det gå galant för båda. :-))

Nej nu blir det sovdax, är galet trött och imorn blir det att gå upp tidigt!
Så godnatt på er..
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards