Alla inlägg den 9 september 2013

Av moom82 - 9 september 2013 22:42

Nu har jag verkligen underbara program att titta på :-)
Och fre - sön kan jag va social ;-)
Hihi!
Börjar bli dax att göra sig iordning för dejt m JB inatt igen..
Slänger in några bilder på v-rummet oxå. Börjar bli klart. Bara nått att hänga på väggarna kvar :-)
Sov gott när det är dax för er..
Kramkram

Vår myshörna :-)

Och självklart sovhörnan :-)

Av moom82 - 9 september 2013 19:13

Ikväll har "ensam mamma söker" premiär :-)
Tycker att drt är såå roligt att titta på dessa menlösa program..
? ensam mamma söker
? svenska Hollywood fruar
? de dejtbara
? en stark resa m Ola-Conny o Morgan

Sen är det andra program som faller i smaken..

Nu blir det snart läxläsning och sen lite träning för mig innan jag myser ner mig i soffan m the och fruktsallad :-))
Trevlig måndagskväll på er..
Kramkram

Av moom82 - 9 september 2013 15:37

Är helt fel klädd just nu. Perfekt klädd imorse.. Nu är det ju jätte varmt. Tänkte inte så smart imorse. Vill bara hem och få av mig dessa varma kläder! Först ska jag hämta troll + en kompis oxå. Sen blir det middag, läxläsning och mys!
Haft en bra helg. I lördags var det kalas i Kungsängen och i söndags var vi i stan och gick runt o åt på Pong!
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards