Alla inlägg under september 2013

Av moom82 - 18 september 2013 06:41

Idag beger sig hela avdelningen till Östermalm för att planera. Hoppas på att vi kommer nånstans.
Brukar vara att vi fastnar vid en punkt och bara står och stampar.
Ikväll blir det att leta reda på ett bebiskort på Julia, till hennes läxa.
Hoppas ni får en bra dag :-)
Kramkram

Av moom82 - 17 september 2013 06:35

Är såååå hungrig. Det är ovanligt för att vara mig. Kan inte äta frukost förrens vid 09 typ, blir nog att bryta den vanan idag..
Ikväll är det svenska Hollywoodfruar på tv. Och det måste ju ses :-)

Imorn har vi planeringsdag med jobbet på Östermalm. Se vad vi kokar ihop då.
Ha en bra tisdag.
Kramkram

Av moom82 - 16 september 2013 06:52

Nu är det höst. Gjorde iordning mig innan vi gick ut mot skolan. Det finns inte ett spår av det nu, ser ut som jag precis vaknat. Ett skogstroll :-/
Aja inget att göra åt. Fick inte med mig jobbkortet heller! Ingen bra morgon för mig just nu! Suck!
Idag ska barnen till pappa så vi får roa oss själva. Ikväll är det ju EMS på tv.
Önskar er en bra måndag :-)
Kramkram

En väääldigt osmickrande bild...

Av moom82 - 15 september 2013 19:12

Danne är o hämtar hem Julia. Sen blir det gott o film :-)

Mumsmums :-))

Chokladbollar :-) såååå gott!

Älskar och ha massa tända ljus! Otroligt fint och mysigt :-)

Av moom82 - 15 september 2013 18:46

Killarna spelar spel o Julia är i parken m Eliza (min guddotter).
Älskar barnveckorna, med rutiner och allt. När det är barnfri vecka så blir jag rastlös. Imorn ska trollungarna till sin pappa. Kommer jobba mån-fre m 2 kvällar och 1 planeringsdag inräknad. Finns nog inte så mycket ork för annat!
Kramkram

Av moom82 - 15 september 2013 18:38

Middag är intagen. Den fick MVG i betyg. Gjorde potatisklyftor, röd lök, morot och mycket vitlök i ugn med fläskfilé o tzatziki :-)
Snart väntas chokladbollar och chips m cola då vi varken hade fre eller lördags mys denna helg!
Trevlig söndagskväll på er :-)
Kramkram

Av moom82 - 15 september 2013 09:16

Nu är det frukostdax här. Dagens planering är:
Tvätta
Läxläsning
Biblioteket- lånekort till Oliver
Kyrkogården- se till blommorna vi planterade.
Vilken ordning vet jag inte förutom tvättstugan :-)
Och just det vika kläder oxå :-) jippi!!

Igår var vi på loppis. Julia var den enda som köpte något, strumpbyxor för 5kr.

Ha en bra söndag!

Jo, glöm inte att rösta i kyrkovalet!

Kramkram

Av moom82 - 13 september 2013 21:00

Julias kompis ringde vid 19 och sa att Julia ramlat ner från klätterställningen i parken och kunde inte gå. Så jag o Raggis skyndade dit. Då möter tjejerna oss och lillstrumpan gråter. Hon hade ramlat på ryggen. Vi följde m kompisen hem och gick sen och fortsatte myskvällen.

Är nu på väg och hämtar min pginskotv som vart m sin kompis och tittat på fotbollsmatch. Sen ska vi hem o mysa..

Danne har ringt x antal gånger och verkar ha en superbra kväll :-)

God fortsättning på er fredag!
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards