Alla inlägg under oktober 2012

Av moom82 - 15 oktober 2012 17:07

Imorse kom bussjäveln 5 min för tidigt så vi var tvungna att gå till skolan... Nu på väg hem väntade jag 10 min efter att den skulle åkt från centrum.. Stog 20 min helt i onödan... Vad betalar man 800:- för????? Så sjukt irriterad...

Av moom82 - 15 oktober 2012 07:13

Då var det måndag igen... Svårt som vanligt att gå upp men nu är man piggelin iallafall :-)

Haft en bra helg... I fredags var det hemma mys m H och killarna..

I lördags var vi på kalas.. H brorsa.. Träffade familj o släkt, var lite nervös men det guck bra :-) väldigt trebliga allihopa...
Igår tog vu det lugnt hemma och på kvällen kom väsby gänget och åt middag och sov över... Myyyys :-)

Av moom82 - 12 oktober 2012 20:57

Och sex personer har vi vart här hemma ikväll.... Det är full fart hela tiden men väldigt roligt. Snart sover 4 trötta små själar... Och då är det 2 trötta kvar som ska ha lite mys i soffan!.

Blev tacos till middag ikväll, lätt att göra till så många =)


Hoppas ni har en trevlig kväll för det har/ska jag ha hihi

kramkram

Av moom82 - 12 oktober 2012 13:36

Jag har inte gjort något alls än sovit idag, skulle ju bara vila ögonen :-(
Ska tokstäda nu innan jag ska hämta barnen! Hela dagen har ju gått åt, men samtidigt så behövde jag väll sova antar jag...
Hoppas ni har en bra fredag :-)

Igår kom H och killarna över... Dem sov över, väldigt mysigt! Var nog inte så roligt sällskap på kvällen, sov då oxå!!

Dax att sätta igång...
Kramkram

Av moom82 - 11 oktober 2012 11:53

Idag bakar jag på jobbe, mumsmums :-)

Av moom82 - 11 oktober 2012 09:50

Idag är jag köksa på jobbet :-)
Kan vara skönt ibland att göra något annat än att vara ute på avd..

Tänkte försöka göra en utbildning senare på datorn när disken är klar :-)

Har ätit frukost så nu är det en cigg som gäller...

Av moom82 - 11 oktober 2012 07:03

Är jag ledig 3 dagar.. :-)
Imorse var det SVÅRT att gå upp när klockan ringde... Tack o lov äter trollisarna på skolan så det är inte lika stressigt på morgonen :-)

På väg till jobbet nu, är rätt piggelin nu men har denna värk i huvudet som jag är sååååå trött på!!!! Haft den snart 1 vecka... Men det är bara att bita ihop!

Saknar H...

I helgen ska vi på kalas, lite nervös för det.. Kommer säkert gå bra.. :-)

Ingen fotboll ikväll, det var inställt pga att det är disco där dem skulle tränat... Skönt att bara kunna åka hem..

Ha en underbar torsdag..
Kramkram

Av moom82 - 10 oktober 2012 14:21

Inte varje dag jag flexar ut 14.. Men vilken lyx :-)
Knappt några människor på tåget, slipper stå som packade sillar!!

Ska bli intressant och höra vad dem kommer säga på mötet då det vart lite problem för Oliver sen han började efter sommarn!

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards