Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av moom82 - 21 oktober 2012 21:00

I helgen spelade Olivers lag i en cup... Gick väldigt bra, tyvärr kunde jag inte vara med...

Men fick lite bilder  

     


Av moom82 - 21 oktober 2012 20:35

Jahapp, tänkte uppdatera lite vad som hänt i mitt liv som jag inte skrivit så mycket om...

Det är en kille som är 35 år och bor en bit ifrån mig.. Inte så långt bort...

Har 2 barn i ungefär samma ålder som mina troll... Jätte roligt!

Efter att ha dejtat några månader så fick jag ett mess av honom med denna länk:


http://www.youtube.com/watch?v=iS8oYNK73Ek


Hihi, tyckte det var jätte roligt och gulligt gjort....

Blev dock lite överraskad och visste inte riktigt hur jag skulle tolka det...

Men några dagar senare så blev vi ett par...  

Så detta är min fina pojkvän..  


Så nu har jag berättat lite, så nu vet vem jag menar när jag skriver H, hihi.




Av moom82 - 21 oktober 2012 12:11

Nu har jag kommit hem efter att ha varit borta hela helgen... Visserligen inte så långt bort men kan va skönt ibland att slippa se vardagen hemma.. Om ni förstår vad jag menar.... Har verkligen blivit bortskämd i helgen och haft väldigt trevligt.... Tänk att jag fått sån tur att träffa en sån go kille.... Trodde inte att livet skulle va såhär i början av året =)

Men det kan ju alltid bli bättre när det inte är så bra.....


Nu ska jag ut och handla inför barnveckan som börjar imorn, då mina älskade troll kommer hem =)

Och sen plocka och städa litegrann.....


Hoppas ni haft en lika bra helg som mig.....


Tack underbara H   


Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards