Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av moom82 - 18 oktober 2012 20:08

Känner mig så mycket piggare och halsontet har försvunnit nästan helt... La mig på en gång när jag kom hem och vilade en stund.... Maten är i ugnen nu och jag är vrålhungrig =)

J*vligt trist att va hemma ensam, saknar mina troll otroligt mycket... Men på måndag kommer dem igen =)


Börjar komma ur min depp period nu känner jag =)

Allt känns mycket bättre och mitt starka jag är snart tillbaka =)


Nu ska jag äta...


Kramkram

Av moom82 - 18 oktober 2012 16:09

Nu säger min kropp ifrån, bara att bege sig hemåt med värkande fötter, halsont och feberkänsla :-(
Är totalt slut i kroppen efter denna arbetsdag.. Idag var det väääldigt mycket att göra! Längtar så efter att lägga mig i soffan och inte göra ett smack!
Väntar nu på bussen hem...
Missade den innan då den gick 5 min innan den skulle och då från första stationen... Känner VERKLIGEN hur dem 800:- är väl spenderade på ett helt värdelöst kort... Hur jävla svårt ska det vara att passa tiden!!!!!!!

Hoppas ni har en bra torsdag, är så glad att denna dag snart är slut!.
Kramkram

Av moom82 - 18 oktober 2012 06:19

Tänk så lockande det är att lägga sig i sängen under duntäcket nu, istället för att sitta ute och vänta på bussen...
Ögonlocken är så tunga och kroppen vill inget hellre än att sova...
Men... God morgon allihopa! Just nu går allt på rutin.. Och tur är väll det :-)
Nej nu är det dax att vakna!. Sitter nu på bussen och hoppas på att känna lite värme...
Hoppas ni får en underbar torsdag :-)
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards