Alla inlägg under oktober 2012

Av moom82 - 24 oktober 2012 05:50

Goood morgon.. Idag gick jag upp när klockan ringde, annars brukar jag ligga kvar ett tag... Hunnit att göra matsäck till Olli, frukost till mig och packat ner frukt till Juli.. Nu ska vi börja klä på oss och borsta tänder innan det är dax att gå mot bussen....

Känns som att det är kallt idag... Brr!
Hoppas ni får en kanon dag, för det känns som att det blir en sån :-)
Kramkram

Av moom82 - 23 oktober 2012 18:16

Herregud, vilket liv det är med 4 ungar i hemmet....

Men det är jätte roligt =)


Snart blir det lugnt då tjejerna ska hem och vi ska handla till Olivers matsäck som han ska ha med sig imorn... Dem ska på utflykt med skolan....


Nu har jag intagit soffläge med kaffekoppen i högsta hugg då jag måste pigga på mig lite för att orka ta hand om tvättberget.... JIPPI!...


Hoppas ni har en trevlig kväll....


Och det bästa ikväll är att man får se på GUNILLA, hihi....


Kramkram

Av moom82 - 23 oktober 2012 16:00

Japp, idag får jag hem 4 ungar! Kommer bli full fart men roligt...
Bra nu när jag är trött så man inte får tillfälle att lägga sig i soffan...
Men va jag längtar efter det :-)
Och finaste H oxå....

Av moom82 - 23 oktober 2012 07:10

Av tidigt lämnande av troll och stress till jobbet... Sen blir det mys i helgen!!
Längtar så...
Börjar pigga på mig men det går segt!

Hoppas ni får en bra dag..
Kramkram

Av moom82 - 21 oktober 2012 21:00

I helgen spelade Olivers lag i en cup... Gick väldigt bra, tyvärr kunde jag inte vara med...

Men fick lite bilder  

     


Av moom82 - 21 oktober 2012 20:35

Jahapp, tänkte uppdatera lite vad som hänt i mitt liv som jag inte skrivit så mycket om...

Det är en kille som är 35 år och bor en bit ifrån mig.. Inte så långt bort...

Har 2 barn i ungefär samma ålder som mina troll... Jätte roligt!

Efter att ha dejtat några månader så fick jag ett mess av honom med denna länk:


http://www.youtube.com/watch?v=iS8oYNK73Ek


Hihi, tyckte det var jätte roligt och gulligt gjort....

Blev dock lite överraskad och visste inte riktigt hur jag skulle tolka det...

Men några dagar senare så blev vi ett par...  

Så detta är min fina pojkvän..  


Så nu har jag berättat lite, så nu vet vem jag menar när jag skriver H, hihi.




Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards