Alla inlägg under maj 2012

Av moom82 - 11 maj 2012 10:19

Har knappt sovit inatt då Julia kom in till mig och grät... Hon hade ont i öronen och halsen =(

Hon hade väldigt svårt att somna lillskruttan, tillslut så somnade vi båda men jag sov inte djupt.. Vaknade när hon rörde sig eller hostade... Så idag blir det inte många knop på någon av oss..



Av moom82 - 10 maj 2012 09:27

Såg detta på facebook häromdagen.. Tyckte det var roligt...

Av moom82 - 10 maj 2012 07:54

Då har man 2 sjuka trollungar här hemma då.. Förkylda, med hemsk hosta och Julias förbannade svinkoppor...


Idag åker min syster till England =) Hoppas ni får super kul där borta...


Ja idag blir det tvättstugan för mig och sen lite plock här hemma..

Det är underbart väder men det blir nog att vara hemma hela dagen, då trollen ligger i soffan.. Mina små skruttar!.

Har fått tid till neurolog, vet inte om jag skrivit det.. Ska bli skönt när jag vart där, förhoppningsvis visar det ingenting =)


Nu blir det frulle..

Ha en underbar dag..

kramkram

Av moom82 - 9 maj 2012 17:17

Åh vad jag vill bada..

Jag vill ha ett badkar här hemma.. =)

Slängde ut det i höstas tror jag att vi gjorde.. För jag ville ha mer plats i badrummet, men nu struntar jag i det...

Längtar efter ett badkar =) Hahaha, ja inte är man frisk men men.. =)


Oliver är på match nu, håller tummarna för att dem vinner.. Har för mig att dem skulle möta AIK..

Han sover hos sin pappa så jag och Julia får tjejkväll...


Hon har sovit ca 2 timmar nu på eftermiddagen och är hängig.. Så det blir nog mycket mys i soffan ikväll.. Inte mig emot!.


Bild jag tyckte va rolig =)

 


Ha en fortsatt trevlig onsdag..

Kramkram

Av moom82 - 9 maj 2012 12:46

Hade ett mindre roligt samtal tidigare idag med min chef.. Jag är ju hemma med Julia för att hon är sjuk.. Och min chef ringde och kolla hur det såg ut inför helgen som jag ska jobba... Då jag har barnvakt som skulle kunna ta barnen om dem är friska =( och min chef behövde veta idag om jag skulle komma var jag tvungen att säga nej. Hörde att hon blev måttligt glad... Men jag vet inte om Julias feber gått ner till helgen eller inte, det är ju onsdag bara... Men som det är nu så är hon inte frisk... får såå sjukt dåligt samvete men vad faan ska jag göra då? Kan ju inte lämna dem ensamma!!! Och när det inte finns någon som jag kan fråga.. Fan fan fan...


Jaja nu är det så, är hemma resten av veckan...

Kommer ha ont i magen tills måndag då jag ska jobba, det har jag alltid =(


Hoppas ni har en bättre dag...

Kramkram

Av moom82 - 9 maj 2012 12:42

Tyckte dessa var lite roliga.. Hahaha =)

 

 

 

Av moom82 - 8 maj 2012 08:12

Hej på er!.. =)


Underbart väder det är.. Idag är jag hemma med Julia som är sjuk.. Envisa svinkoppor som inte vill ge med sig =(

Oliver gick till skolan med en granne och hennes barn, och går hem med dem oxå så jag slipper dra ut lillgrisen =)

Idag tänkte jag roa mig i tvättstugan och städa lite...


Ikväll ska jag på fotboll, det ska bli roligt =)


Ha en underbar dag...

Kramkram

Av moom82 - 7 maj 2012 17:23

Hej hopp!..


Idag fick jag hem mina älsklingar igen..  

Julia är sjuk, fått svinkoppor igen...

Var tillbaka på jobbet idag och börjar med att vabba imorn, populärt.. Struntar jag blankt i!...


Oliver är ute i parken tills maten är klar...


Imorn blir det fotboll, tjohoo!.. Det ska bli superkul, derby!.

Ska sätta igång med maten nu..

Hoppas ni haft en bra dag och får en trevlig kväll =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards