Alla inlägg den 3 maj 2012

Av moom82 - 3 maj 2012 11:46

Måste bara säga att Gabriellas sång med Molly Sandén är ju helt otrolig...

Får gåshud när jag hör den....


Av moom82 - 3 maj 2012 11:36

Satte in en annons på katterna häromdagen. Det har ringt vääldigt många som är intresserade av Balder men inte Zorro =(

 

Och idag skulle en kille och hans dotter komma och titta. Fick kalla fötter.. Jag klarar inte av att sälja dem 2 gosbollarna..

Vem ska då möta mig i dörren när jag kommer hem? Eller sova på eller bredvid mig som Balder gör varje natt?! Nä det funkar inte... Så nu stannar dem =)

Ska boka tid för kastrering och har gjort om deras låda lite och ordnat till det på balkongen så dem har mysigt där oxå...


Vart en del till grovsoprummet... Herregud va mycket det var. Skönt nu när det är klart =)

Hoppas på att finna källarnyckeln så jag kan gå ner dit och fortsätta rensningen. Alldeles föööör mycket därnere..


Underbart väder ute och jag är inne... Hmm det är ju lite knäppt men icke roligt att göra något själv... Alla jobbar ju =(


I helgen ska min syster m familj flytta till en 5:a... Det blir bra för dem... Det är 2 vuxna och 4 barn som bor i en 3:a nu... Så det blir en stoor förändring för dem, en positiv sådan...


Jaha nu ska jag försöka roa mig med något...

Ha en fortsatt underbar dag =)

Kramkram


Av moom82 - 3 maj 2012 08:56

Idag mår jag bättre än jag mått på flera veckor =) Jippi..

Hoppas det håller i sig..


Träffade en kompis igår, det var roligt att göra något istället för att sitta hemma bara..

Idag blir det promenad runt sjöarna.. Iallafall 1 sjö.. Så underbart väder.


Imorn går min sjukskrivning ut, tjohooo... Börjar jobba på måndag om inget ändras, har saknat mitt jobb.. Ska bli roligt att komma tillbaka. Herregud jag har vart på samma klinik i 10 år. Började där okt-02. Hade tänkt att vara kvar ett par år, men det sprack ju kan man lugnt säga. Har tänkt på att jag ska plugga till något annat men det är svårt att tänka mig något annat... J blev nog rätt galen på mig när jag babblade, kanske mer tjatade om att jag ville plugga till annat =)

Har insett att jag nog hör hemma i sjukvården =)


Nej nu ska jag hitta på något...

Ha en underbar dag i detta väder =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards