Alla inlägg den 13 maj 2012

Av moom82 - 13 maj 2012 20:40

Troll är lagda, det är plockat och nu blir det soffmys..

Tänkte se på partaj, har inte sett så mycket på det.. Men det verkar roligt :)


Tidigare idag så myste Julia med mitt hår... Såhär blev resultatet:

 

Hon är så go lillskruttan... Frågade om hon fick klippa idag men det kände jag icke för... Hade iof vart intressant och sett resultatet av det men nu när håret börjar bli långt igen så ska det få vara så...


Hoppas ni haft en bra helg allihopa...


Imorn är det ny vecka med nya möjligheter =)

Kramkram




Av moom82 - 13 maj 2012 16:55

Har tagit smärtstillande sen igår kväll för att få bort min smärta i huvudet men inget har hjälpt... Har gjort ett tappert försök genom att ligga på min spikmatta...

Varför envisas den att vara kvar?? =(

Blir ju såå orkeslös....


Men men, bara att bita ihop för nu ska middag göras och sen läggning av barn....


Ha en trevlig kväll =)

Kramkram

Av moom82 - 13 maj 2012 12:52

Nu har vi vart på promenix... Åt på mcdonalds till lunch, eller ja barnen åt och jag drack cola... Köpte ett sånt minimål till mig men jag kunde bara ta en tugga av hamburgaren... Inte ens den kunde jag svälja.... Kan verkligen inte äta deras mat... Folk som känner mig vet hur jag fungerar med mat... Är vääldigt petig med min mat!. Skitjobbigt ibland faktiskt...

Hahahaha... Kom och tänka på när jag, barnen och J skulle till Göteborg tror jag det var.. Och vi stannade till och skulle äta, vi beställde på ett ställe som heter Frasse... Hahaha, tog en tugga och såg hur grått köttet var, fick kväljningar och spottade och fräste... Kunde inte äta, fy faan vad det såg äckligt ut... Tyvärr gjorde jag så J tappa aptiten, hihi... Han har nog förlåtit mig nu för det men då var han icke glad....


Nä så det kan nog konstateras nu efter mååånga försök att jag inte kan äta på mcdonalds, max, burger king m.m

Gillade burger king förrut men där är det oxå svårt att få i sig maten nu.... Colan är alltid god ;)


Men för att komma till det jag skulle skriva om var att efter maten gick vi till graven... Mina föräldrars grav.. Barnen ville gå dit, det känns i hjärtat när dem frågar.. Blir rörd och nästan tårögd... Så underbara mina troll är =)

Kommer i perioder med frågor och sånt... Idag satt vi en stund efter jag rensat bort gammalt och då frågade dem om mormor och morfar verkligen ligger där och hur.. Så vi hade en fin pratstund och jag förklarade så gott jag kunde... Var en spindel som gick på stenen och Julia sa att nu kittlar den kanske mormor och morfar... Hahaha....


En av mammas favvisar =)


Nu är vi hemma och jag har sån sprängande huvudvärk.... Vet inte varför den blommat upp så, har vart rätt ok i 1 vecka, hanterbar men nu känns det som att det blir värre =(


Kramkram

Av moom82 - 13 maj 2012 09:52

Men vilket underbart väder =)

Idag blir det att vara ute mycket... Måste köra slut på trollungarna så dem somnar gott ikväll då det blir tidigt imorn, så dem måste lägga sig tidigt ikväll =)

Jag ska få arbeta imorn... Tjohoooooooo va trevligt.. Saknar faktiskt jobbet just nu =)

Kan va en pärs och va hemma med sjukt barn när dem är rastlösa....


Sov sådär, tredje natten i rad.. Känner mig mosig i huvudet! Men men, får köra slut på mig oxå kanske så man slocknar ikväll...


Idag blir det att vara i parken och sen ta tag i disken som snällt väntar på mig...


Idag fyller min fina Kracke 30 år.....


 









Ja må hon leva uti hundrade år =)

Stort grattis gumman på din stora dag....

      


Och med det innebär det att om exakt 2 månader är det min tur att fira in 30... Herreguuuuuuuuuuud.. Läskigt!!!!


Ha en underbar dag allihopa för det ska jag och barnen ha...

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards