Alla inlägg den 12 maj 2012

Av moom82 - 12 maj 2012 12:08

Har städat hela hemmet och nu ska vi äta lite lunch.. Efter tänkte jag att vi skulle bege oss ut på promenix men nu ser jag att det börjar regna... Trist, vad ska man göra då?


Lyssnar på Olliboll som läser läxa, han har blivit jätte duktig =)


Jaha, så mycket jag hade att skriva... Hihi..


Blev väckt inatt vid halv 2 av en idiot som tyckte det var en passande tid att prata... Underbara vänner man har.. Men kände att prata med en berusad pladdertacka var inte riktigt vad jag kände för vid den tidpunkten... Det sa jag oxå, kanske inte på bästa sätt..

Kunde icke somna om efter det.. Hörde att det krafsade på golvet och såklart, Zorro hade kissat i barnens rum.... Bara att börja torka och tvätta golv....... Var på sånt underbart humör ;)

Sov inte alls bra efter det.. Och sen väckte mina underbara barn mig vid 07, bara att gå upp snällt och göra kaffe....

Men nu är det lugnt, rätt pigg faktiskt...


Hoppas ni haft en bättre start än mig...

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards