Alla inlägg under november 2013

Av moom82 - 8 november 2013 14:24

Är på väg och ska hämta trollen på skolan. Sen har vi helg :-)
Oliver har längtat efter fredag hela veckan. Dels för att han får vara uppe sent och sen för att han får sova hur länge han vill i helgen..

Som sagt så sitter jag på bussen och har 2 super förälskade tonåringar framför mig. Jätte härligt för dem, lite mindre för övriga. Hångel på hög nivå hihi...

Ha en underbar fredag :-))
Kramkram

Av moom82 - 7 november 2013 21:18

Känner att det får bli en tidig dejt ikväll. Orkar inte vara vaken. Jobbade mycket med data idag och då blir jag såå seg och trött.
Misslyckades helt med middagen idag så det blev kinamat.

Barnen har börjat knåpa ihop önskelistor :-)

Är ledig fre-sön nu. Väldigt skönt.
På lördag är det kalas och söndag fotbollsavslutning.
Kramkram

Av moom82 - 6 november 2013 09:55

Barnen är lämnade, tvätten klar. Nu blir det att vila ett tag innan det är dax att göra sig iordning för att jobba ikväll.

Önskar er alla en underbar onsdag :-)
Kramkram

Av moom82 - 5 november 2013 12:13

Har hunnit med massor sen jag skrev sist :-))
Rensat skåpet under diskbänken.
Rensat i städskåpet och gjort iordning plats för verktyg.
Rensat bland sängkläder och handdukar och pysslat i det skåpet.
Vikt och lagt in den rena tvätten :-)
Och nu har jag 5 svarta soppåsar som ska till grovsoprummet...
Nu ska det "bara städas" som jag skulle från början... Blir så less på mig ibland. Men men det blir super i slutändan :-)
Kramkram

Av moom82 - 5 november 2013 10:13

Har lite svårt att komma igång men måste börja snart. Vill ha det klart innan barnen kommer hem..

Sett en jättefin lägenhet på hemnet! Vill ha.. Jobbiga är bara att priset är lite mer än 3 miljoner. Någon som vill skänka en slant?? Hihi

Kramkram

Av moom82 - 4 november 2013 09:35

Är nu på väg mot blackeberg där min Kracke bor. Var väääldigt längesen vi träffades. Ska bli roligt att träffa henne. Vi har träffats på fester m.m genom åren nu. Men inte träffats själva. Hon har precis flyttat till ny lägenhet, kul o se hur den ser ut :-)

Senare idag blir det att hämta troll och skynda vidare mot fotbollsträning.
Efter det middag och det sista jag har på min "att göra lista" idag är storhandling med Raggis :-)

Känns som en bra dag.
Är ledig imorn oxå och då blir drt hemmadag med städning.

Trevlig måndag på er.. :-))
Kramkram

Av moom82 - 2 november 2013 11:08

Idag blir det att åka till mamma o pappa och göra fint vid deras gravsten. Jobbar heldag imorn.
Sen ska jag försöka få igång datorn som kraschar hela tiden. Mycket irriterande :-((

Solen skiner och värmer lite, lika bra att försöka vara ute så mycket som möjligt då. :-)
Önskar er alla en underbar lördag och helg..
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards