Alla inlägg under november 2013

Av moom82 - 20 november 2013 15:26

Ligger nerbäddad i soffan och tittar lite på tv. Har Oliver bredvid som jag får kramas med. :-)
Han brukar inte vara så kramig men är jätte kramig nu.. Och har vart det hela veckan. Klagar inte överhuvudtaget... Njuter och mammahjärtat fylls med massa kärlek :-)

Igår såg vi första halvleken av matchen och Oliver fick det oxå. Han älskar fotboll. Sen blev det trångt i sängen när vi fuck sällskap av en snurrande, snarkande krokodil vid namn Oliver. Hihi..

Kommer vara hemma veckan ut. Pratade med världens bästa chef och hon tyckte att jag skulle vara hemma. Hade tänkt dra mig till jobbet tors-fre men mår ju icke bra. Så det blev att vara hemma och vila, vila, vila...

Kramkram

Av moom82 - 18 november 2013 08:43

Blir hemma för mig idag.. Mår icke bra. Lämnat barnen o skolan och ska bädda ner mig nu för att kurera och sova. Fryser nått enormt mycket.

Önskar er en bra dag!
Kramkram

Av moom82 - 17 november 2013 18:24

Då blev det ett besök på cosmonova idag :-)
Vi såg "born to be wild"
Jättebra film. Och rolig. Alla barnen gillade den.
Tog en fika oxå men det är ju dyrt där. Men men ibland får man unna sig lite..

Shoppade med Julia för en stund sedan. Hon köpte jätte fina kläder :-)

Nu blir det kurering på högsta nivå.. Är febrig och ont i halsen.. Väldigt matt i kroppen :-(

Så ett varmt bad och lägga sig i soffan blir det nu..

Kramkram

Av moom82 - 17 november 2013 11:27

Blir en dejt med Linda och killarna idag oxå :-))
Shoppingrundan får vi vänta med tills senare idag :-)
Nu blir det lite lunch och sen ut på äventyr...
Ha en underbar söndag!
Kramkram

Av moom82 - 16 november 2013 22:51

Vart en underbart rolig dag och kväll som alltid i Kungsängen :-)

Tidigare idag spelade vi bowling. Med Dannes syrra och hennes killar.
Sen åkte vi hem till dem för lite tacomys.. Dannes päron kom dit oxå med deras underbart goa hund.

Efter att ha handlat lördagsgodis så kom Noel hem till oss och vi har haft myskväll... Danne spelat på datorn, Oliver och Noel på ps3, jag och Julia har tittat på film. Mys på olika håll kan man säga. Nu är det sova som gäller. Måste vara pigg imorn då jag och Julia ska shoppa kläder.. Hihi

Sov gott allihopa :-)
Kramkram

Av moom82 - 16 november 2013 00:15

Endast tio timmar kvar tills mina troll kommer hem :-) jippi!!
Längtar längtar.. Älskar barnveckorna, allt är såå bra då. Fasta rutiner, trångt i sängen, läxor.. Kan vara skönt med egentid oxå men det blir lätt långtråkigt efter ett tag.

Nu är det dax för att sussa så jag önskar er en godnatt.
Kramkram

Av moom82 - 15 november 2013 16:56

Åh vad jag längtat hem sista timmarna på jobbet. Haft en sån fullspäckad dag. Och när jag såg att jag slutade 15 blev jag superglad. Kom från jobbet 16.15 :-((
Aja nu är jag ledig i helgen och det är underbart!

Nu blir det soffläge tills mr d kommer hem så får vi se vad middagen blir...

Önskar er alla en underbar fredagskväll!!
Kramkram

Av moom82 - 14 november 2013 23:37

Det är ju ett otroligt bra program. Tittade nyss på ett program där belfor var med. Vilken fin människa deras vd är. Vilken feedback de anställda fick. Tårarna rann nerför kinderna. Så himla fint.

Nu måste jag verkligen försöka sova. Ska ju upp 05 imorn och förkylningen verkar vilja vara kvar :-(
Måste kurera mig imorn för på lördag ska jag vara piggelin då mina hjärtan kommer hem.

Kramkram

Tycker denna text är så fantastisk fin. Blir väldigt rörd av den.

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards