Alla inlägg den 14 november 2013

Av moom82 - 14 november 2013 23:37

Det är ju ett otroligt bra program. Tittade nyss på ett program där belfor var med. Vilken fin människa deras vd är. Vilken feedback de anställda fick. Tårarna rann nerför kinderna. Så himla fint.

Nu måste jag verkligen försöka sova. Ska ju upp 05 imorn och förkylningen verkar vilja vara kvar :-(
Måste kurera mig imorn för på lördag ska jag vara piggelin då mina hjärtan kommer hem.

Kramkram

Tycker denna text är så fantastisk fin. Blir väldigt rörd av den.

Av moom82 - 14 november 2013 20:32

Haft en mycket intressant och givande dag. Var på patientsäkerhets dagen. Vi fick äran att få höra Marcus Lilliebjörns historia när han föreläste för oss. Han berättade sin tid på sjukhuset. Mycket intressant och jag tror många hade tårar som rann ner för kinderna. Både för sorg och glädjen i berättelsen.
Sen den andra föreläsningen som gav mycket oxå var när Robert Karjel berättade om sitt uppdrag som helikopterpilot i Adenviken och Indiska oceanen. När dem skulle jaga pirater. Otroligt stark berättelse.

Nu ska jag värma mig med ett bad. Känner att förkylning börjar komma :-(

Ha en underbar kväll.
Kramkram

Av moom82 - 14 november 2013 05:39

Sängen är väldigt lockande just nu. Vill så gärna krypa ner under täcket igen. Men det är ju dax att göra sig iordning...

Önskar er alla en underbar dag :-)
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards