Alla inlägg under november 2013

Av moom82 - 14 november 2013 20:32

Haft en mycket intressant och givande dag. Var på patientsäkerhets dagen. Vi fick äran att få höra Marcus Lilliebjörns historia när han föreläste för oss. Han berättade sin tid på sjukhuset. Mycket intressant och jag tror många hade tårar som rann ner för kinderna. Både för sorg och glädjen i berättelsen.
Sen den andra föreläsningen som gav mycket oxå var när Robert Karjel berättade om sitt uppdrag som helikopterpilot i Adenviken och Indiska oceanen. När dem skulle jaga pirater. Otroligt stark berättelse.

Nu ska jag värma mig med ett bad. Känner att förkylning börjar komma :-(

Ha en underbar kväll.
Kramkram

Av moom82 - 14 november 2013 05:39

Sängen är väldigt lockande just nu. Vill så gärna krypa ner under täcket igen. Men det är ju dax att göra sig iordning...

Önskar er alla en underbar dag :-)
Kramkram

Av moom82 - 13 november 2013 23:59

Snart börjar min favvis månad :-)
DECEMBER!!
Underbart mysigt att kunna julpyssla och pynta. Köpa julklappar och så. I år blir det att försöka göra julgodis :-)
Mycket intressant.

Och det bästa detta år är att jag går på ledighet den 20:e december och är tillbaka på jobbet efter 4 underbara veckor :-)
Längtar så mycket efter att få vara ledig med barnen och göra roliga saker. Hoppas det blir mycket snö :-)

Har inte lyckats bädda ner mig än men det börjar bli hög tid att JB kommer på besök tycker jag..

Godnatt på er allihopa.
Kramkram

Av moom82 - 13 november 2013 23:14

Åh den serien är ju sååå bra :-)
Sheldon är bäst!

Idag har vi inte gjort så mycket. Danne tvättade och jag latade mig i soffan. Hihi

Snart blir det att försöka sova, måste vara pigg imorn då jag ska på konferens. Det är patientsäkerhetsdagen. Ska bli väldigt roligt och spännande :-)

Längtar efter Oliver och Julia såå sjukt mycket. Dem kommer hem på lördag.
I helgen blir det förhoppningsvis en dejt med Dannes syrra Linda och hennes goa grabbar :-))

Kramkram

Av moom82 - 10 november 2013 17:19

Åh jag har hittat det godaste receptet på tacogratäng.. Mums va gott och fick högsta poäng av barnen och Olivers kompis :-)
Nu vilar dem magarna efter middagen och snart blir det kladdkaka med vaniljgrädde för dem.

Kramkram

Av moom82 - 10 november 2013 12:42

Och dem ser jätte mumsiga ut. Hoppas nu att dem är det och att övriga familjen gillar dem :-)
Nu blir det att handla lite och barnen ska över till sin pappa och gratta på farsdag :-)
Kramkram

Av moom82 - 10 november 2013 11:28

Gjort iordning fläskbenen ich nu ska dem vara i ugnen lite mer än 1 timme.. Håller tummarna för att jag lyckas :-)

Idag ska jag som vanligt städa lite. Julia ska ringa en kompis och se om dem ska leka. Oliver får hit en kompis i eftermiddag.
Och ikväll blir det mys i soffan och titta på SOLSIDAN :-)

Igår hade jag o Julia lite tjejmys. Vi pysslade med varandras hår och gjorde ansiktsmasker :-)

Jo det blir lite läxläsning oxå..

Önskar er alla en härlig söndag
Kramkram

Av moom82 - 9 november 2013 11:14

Oliver ska på kalas idag och dem ska köra laser game. Vill oxå, det är ju jätte roligt :-)
Under tiden går ev jag och Julia till Bromma blocks och kikar.
Efter det ska jag göra ugnsstekta fläskben. Ska bli intressant. Älskade det som barn men har inte ätit det sen mormor gjorde det.
Önskar er en bra lördag
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards