Alla inlägg den 19 juli 2012

Av moom82 - 19 juli 2012 22:00

Nu blir det godnatt här hemma eftersom vi ska upp tidigt imorn och sen sticka iväg... Måste vi vara pigga och glada =)


Hade ett väldigt trevligt samtal nu på kvällen och blev på toppen humör efter det =)

Tack kära du för att du ringde..... Alltid lika roligt och prata med dig!....  


Julia är på ett JÄVLA humör och jag kommer bli tokig snart.......

Hon är såååå kaxig nuförtiden!...


Hoppas att lantluften får henne på gott humör =)


Kram på er....



Av moom82 - 19 juli 2012 18:00

Är inte ofta som det bara är jag och Olliboll hemma själva.... Men nu är vi det... Vi har spelat lite nintendo och nu har han tagit över min mobil så det är väll dax för morsan att börja packa nu....


Har nog inte känt att ett körkort behövs mer än nu... Men men vi är 4 st som får släpa packningen till tåget imorn.... Och min underbara kusin kommer och möter oss =)

Vilka underbara människor man har runt sig egentligen... Hihi


Är väldigt lyckliglottad =)


Idag är det match och det hörs från puben =)

KOM IGEN NU GNAGET =)

 


Hade velat gå men jag har såå mycket här att göra.....

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa =)

Kramkram

Av moom82 - 19 juli 2012 16:47

Ska lämna Julia hos en kompis och dem ska till parken....

Oliver ska till parken här i närheten och träffa kompisar...

Och jag ska städa klart och packa allt.. Så det är klart tills imorn =)

Jenfa kommer senare och sover här... Så vi bara kan åka iväg imorn, ser så mycket fram emot det =)


Ha en underbar kväll...

Kramkram

Av moom82 - 19 juli 2012 12:14

Imorn ska jag, barnen och Jenfa på äventyr =)

Vi ska åka iväg och mysa i en stuga.... Ska bli såå skönt att lämna betongen och ha skog runtom oss och bada på dagarna och grilla på kvällarna  


Behöver verkligen komma bort ett tag härifrån =)

Att bara få gå på promenad i skogen, så underbart.... Ålderstecken tro? Skiter jag i för det är bra för själen =)


Jag längtar.. Vill att det ska vara imorn   

Barnen ska ta fästingsprutor imorn på morgonen men sen sticker vi.....


Kramkram

Av moom82 - 19 juli 2012 10:23

Ska snart få i oss lite frukost.... Barnen vaknade för en stund sedan och inget är viktigare än spelen just nu....

 

Jag vaknade först idag =) Gick upp 09, rätt skönt faktiskt.....

Idag blir det att fixa och dona här hemma... Imorn åker vi kanske... =)

Hoppas att Jenfa vill följa med =)


Ha en underbar dag =)

Kramkram

Av moom82 - 19 juli 2012 10:19

Här är lite bilder från igår...

Finaste prinskorven  

Mumsigt....

Hungriga barn och Elliott..

Grillmästaren =)

Pernilla ville inte ha regn på sig =)

Guddotter som har bråttom till Julia =)

    Prinskorven och morsan.... Tillslut fick jag ta kort på oss =)

En trött själ....

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards