Alla inlägg den 17 juli 2012

Av moom82 - 17 juli 2012 21:46

Fick spontant besök av min fina kusin Fille och hans tjej Matilda.... Super söt tjej....

Åhh va roligt.. Alltid lika roligt när man träffar dem.. Nu är det bara Jecon som jag inte träffat på ett tag... Hoppas på det snart....


Nu blir det soffan igen...

Kramkram

Av moom82 - 17 juli 2012 19:39

Tjohoooo....

Nu är vi hemma igen efter en joggingtur runt råstasjön =)

Jag joggade och Julia cyklade.... Underbara unge  ... Hahahah

Olliboll vill inte följa med... Han var hos en kompis men är nu hemma igen.... Min prinskorv  

Nu väntar vi  bara på potatisen som ska bli klar och sen middag =)

Rutinerna är som bortblåsta nu under semestern.... Vi brukar inte äta såhär sent i vanliga fall.....


FAAAAN va skönt det var att jogga.... Och det bästa är att jag får mersmak för varje gång.... Nu hade J inte blitt tokig på mig, som jag vet att han blev när jag bad honom att pusha mig med träningen förrut... Sorry att jag var en sån bitch när du försökte......

 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen....

Kramkram

Av moom82 - 17 juli 2012 18:23

Haha blir trött på mig själv ibland.. Efter middagen ska jag jogga och narnen cyklar bredvid... Så det blev visst en sväng ut ikväll med.... Men sen så, sen är soffan min :-)
Kramkram

Av moom82 - 17 juli 2012 17:21

Är sååå trött och seg... Ska pyssla lite, laga middag och inta soffan lite senare... Inga planer på att gå ut mer idag...

Oliver ska ut och leka med en kompis...
Gick bra hos tandläkaren, tog max 3 min... Tog en kaffe m Elli och Andreas efter...
Skulle betala en räkning på banken men han skulle ha 80 kr för det... I helv*te heller.. Satte in pengar och gjorde det hemma istället.. Rena rånet!..

Hoppas ni har en bra dag...
Kramkram

Av moom82 - 17 juli 2012 13:38

Glömt bort hur låååååång väntan det är på banken... Gör ju allt via datorn hemma...
Men lite glass gör allt bättre :-)

Av moom82 - 17 juli 2012 12:26

Igår var vi på stranden =)

Det var jätte skönt förutom att det blåste väldigt mycket ibland.... Badade för första gången i år oxå... Lite sen premiär, bättre sent än aldrig =)

  Jag och prinsessan   

  Mina finaste trollungar   


Här är tårtan jag gjorde till folket i fredags =)

   


En av dem bättre presenterna kom Andreas med... Hans sambo Elli ville inte vara med och ge den.... Hahahah

  Tyckte dem sugrören var roliga   


Idag ska vi ner till centrum en stund, städa lite och tandläkaren med Julia för kontroll efter hon drog ut tänder...... Härliga tisdag =)


Hoppas ni har en underbar dag =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards