Alla inlägg den 12 juli 2012

Av moom82 - 12 juli 2012 22:29

Är helt slut efter denna dag och huvudvärken spränger som bara den....

Var en väldigt jobbig och känslosam begravning men oxå den märkligaste....

För att citera Pumba: Är det här en historialektion???

Prästen pratade om när kyrkan byggdes och om en annan präst....

Sen fick vi en biologilektion om hur människan blir till och utvecklas från spermie till att man dör.....


VILA I FRID FINASTE CHRISTINA

  

 

 

 

Av moom82 - 12 juli 2012 12:37

Sovit väldigt dåligt men nu måste jag börja fixa mig för att om en stund möta upp Pumba.... Vi ska gå tillsammans till kyrkan.... Hoppas jag hinner besöka mamma och pappa innan begravningen... Känner att jag måste hämta lite styrka från dem.... Låter kanske konstigt men när jag är nere ibland så går jag till deras grav och bara sitter eller gråter och känner när jag går att jag är starkare.... Vet att jag är knäpp....


Hoppas ni har en bra dag =)

Kramkram

Av moom82 - 12 juli 2012 08:11

Det kom en dag en stilla vind

och smekte din trötta kind..

Liksom ett ljus som blåstes ut,

din levnadsdag har nått sitt slut..

    



Av moom82 - 12 juli 2012 07:45

Är äntligen hemma efter en väldigt bra natt på jobbet.... Det har vart lagom att göra..

Blev så sjukt irriterad på vägen hem... Kom på en kvinna som stank kärring parfym.. Ni vet en sån tung och stickande doft..... Vad tänker sånna människor med????? Fattar inte, var nästan så jag var tvungen att gå av för att kunna andas.... Det stack i luftrören =(


Idag är en sorgens dag då det är begravning... Vi ska ta farväl av finaste Christina....

Lider så med er P och M med familjer... Vet exakt vad ni går igenom och det är såå svårt.... Saknaden och smärtan kommer alltid finnas men med tiden så går det lättare...


Nej nu ska jag försöka sova en stund så man har lite kraft för en känslosam eftermiddag.... Hoppas ni alla får en underbar torsdag =)

Kramkram

Av moom82 - 12 juli 2012 07:21

Varför ska vissa människor dränka sig i parfym?? Och det är alltid med en som luktar f*n och sticker i både ögon och luftrören.....

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards