Alla inlägg den 9 juli 2012

Av moom82 - 9 juli 2012 22:29

Herregud vilken kväll det var på jobbet =(

Kändes som alla patienter blivit tokiga.... Men nu är jag äntligen hemma efter en promenad...

Blir soffmys ett tag för att varva ner....

Sen läggdax för att få sin skönhetssömn för att orka ta promenad till jobbet imorn...


Hoppas ni haft en bra måndag..

Kramkram

Av moom82 - 9 juli 2012 09:59

Jag har sårat någon som haft det tufft och det är jag ledsen för.... Istället för att jag trodde att personen ville vara ifred så var det tvärtom och jag gjorde en missbedömning... Du vet vem du är och att jag alltid finns om det är något.... Om det nu betyder något....


Av moom82 - 9 juli 2012 09:54

Hej hopp....

I helgen så var det full fart med bad, mys och lek i parken.... Var barnvakt till Panda och det gick såå bra.... Jätte roligt var det... Gör jag gärna om så ni vet Pumba och Fredde =)

Tack för lånet av lilltrollet =)


Igår joggade jag runt råstasjön, herregud va jobbigt... Men fan va skönt det kändes efteråt... Ska ut på en runda innan jobbet idag oxå, lika bra att passa på nu när man är barnfri....


Jobbar kväll idag, så det blir att jogga och plocka lite här hemma innan....


Min sista vecka som 20+

Har nu bestämt vad vi ska göra för att fira... Nu ska det bara fixas oxå =)

Har underbara E & A som ska hjälpa mig med förberedelser... Tack såå hemskt mycket... Ni är änglar =)


Nej nu ska jag sätta igång här... Ha en toppen dag..

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards