Alla inlägg under augusti 2013

Av moom82 - 19 augusti 2013 06:32

Ny dag och vecka, nya möjligheter.. I helgen har jag äntligen myst med trollungarna, och i lördags sov 2 kompisar över. Fullt hus!
Finaste panda fyllde år oxå. Förhoppningsvis kan vi ses snart så man får krama det lilla trollet :-)
Jaha vad händer idag då? Jo nu är jag på väg till jobbet, sen blir det träning. Promenad/jogging runt minst en sjö. Och sedan underbar vila i soffan.. Somnade väldigt sent inatt. Kl var 01 sist jag tittade och sen tog det ytterligare ett tag. Så min plan är att bädda ner mig tidigt. Läst ut andra boken i trilogin femtio nyanser... Sååå bra böcker. Nu måste jag köpa sista delen. Bara att erkänna att man är lite kär i mr Grey även fast han har en mörk sida.. Håller ni inte med? Och ni som inte läst, går miste om väldigt mycket.. Skynda och läs :-))
Ha en underbar dag..
Kramkram

Av moom82 - 12 augusti 2013 19:18

Jobbat helgen plus extra i fredagskväll.. Helt slut psykiskt.. Har varit en väldigt bra helg. Igår träffade jag Elli och vi var på basic ett tag. Längesen vi umgicks.
Barnens rum börjar sakta bli färdiga. Ikväll blir det att bara ta det lugnt men imorn är jag ledig och då ska jag plocka, städa och tvätta :-)
Hoppas ni haft en bra helg..
Kramkram

Av moom82 - 8 augusti 2013 18:44

Skulle gjort middag och vart hemma ikväll men det ändrades till middag på stan och bio.. Med charmtrollet :-)
Alltid härligt med dejt, eller vad tycker ni? Hihi
Hoppas ni får en underbar kväll.. Det tänker jag ha :-)
Kramkram

Av moom82 - 8 augusti 2013 10:29

Pratade med mina trollungar tidigare idag... Dem har det underbart på landet och pratade för fullt om vad dem gör... Åhhhh vad jag saknar dem! Men nästa vecka kommer dem hem... Längtar längtar
Kramkram

Av moom82 - 6 augusti 2013 21:42

På väg hem efter en jobbkväll.. Ska vara där 07 imorn så det blir att försöka somna så fort jag kan...
Vi har en patient i palliativt skede och anhöriga till hen har svårt att förstå vad som sker.. Vi har gjort allt vi kunnat och nu är det god omvårdnad som vi ger, tills det är dax att somna in... Vi diskuterade det på jobbet då en av anhöriga kom och sa att patienten tittat upp och man kanske kunde ge lite nyponsoppa.. Den anhöriga har fortfarande hopp och kan inte se att det inte finns nått att göra.. Jag förstår den känslan.. Kommer så väl ihåg när jag o syrran satt hos morfar när han låg på sjukhus efter hjärnblödning.. Vi satt och pratade minnen och om vad morfar tyckte om, vi höll i hans händer... OCH då vid ett tillfälle klämde han till med händerna och vi trodde såklart att han var med och att det var hans sätt att visa det på... Han gick bort några dagar senare och jag hade väldigt svårt att förstå... Nu i efterhand har jag genom att själv jobba med det förstått att kroppen kan reagera så utan att det betyder nått... Som personal ser man det men som anhörig finns hoppet där... Hoppas dem får sin frid snart..
Lite tankar bara..
Kramkram

Av moom82 - 6 augusti 2013 13:35

Av moom82 - 6 augusti 2013 13:34

Åh vad jag önskar att ni levde.. Har så mycket jag behöver prata med er.. Glad att jag har er plats att gå till när det är svårt, underbart eller bara behöver vara... Saknar er så mycket, finns inte ord att beskriva.. Hoppas ni alla har det bra där ni är och ser på oss med stolthet och glädje...
????????????????????
Kramkram

Av moom82 - 5 augusti 2013 23:30

Längtar och saknar mina trollungar nått enormt mycket... Vill att dem ska vara här nu... Får tyvärr vänta i 2 veckor till :-(
???????
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards