Alla inlägg under juni 2011

Av moom82 - 16 juni 2011 16:21

Har en kort rast nu.. Kom på att jag druckit 2 koppar kaffe på hela dagen!. Kanske dax att dricka något.. Inte såå konstigt att jag är yr i bollen just nu.. Som att åka karusell.. Saknar min gubbe, ska alg skönt när klockan är 21.30 och jag får gå hem och mysa med min kärlek... Ha en trevlig kväll allihopa!.

 
Av moom82 - 16 juni 2011 13:24

Redan torsdag.. Va tiden går fort. Om 3 veckor är det dax för semester.. Underbart! Idag jobbar jag heldag, 7-21.30 känner mig trött redan. Men jag har 1 timmes rast lite senare.. Så jag får vila då.. Är ledig imorn istället, så det är ju skönt.. Imorn blir det kanske AW med Jessi.. Inget bestämt än.. Och på lördag blir det party för henne.. Hon fyller 43 i helgen!. Har inte hänt så mycket annars.. Hoppas ni har en bra dag...

 
Av moom82 - 14 juni 2011 00:28

Vi åkte till heron city och åt och sen blev det bio ..

Kan rekommendera filmen: The adjustment bureau

Med Matt Damon & Emily Blunt..

En riktigt bra film..


Fast det är jäkligt dyrt att gå på bio, vi fick betala 200kr.. Eller så är det jag som börjar bli gammal och snål ..


Det var bara jag, gubben och ett annat par i hela salongen.. Väldigt skönt faktiskt. Annars brukar det alltid vara annat folk som har sina mobiler på, pratar högt eller som stör på annat sätt... Herregud vilken kärring jag låter som ..


Jaja, imorn blir det lite städning, jobbsök och kolla olika studier...

Nu ska jag försöka få in min gubbe i sängen som har somnat i soffan!..

Ha det gott

  

Av moom82 - 13 juni 2011 16:52

Nu har barnens pappa hämtat dem. Blir sååå jäkla tomt hemma utan dem..

Men imorn får jag se dem igen då jag ska hämta på skola/dagis. Deras pappa ska gå på begravning.


Ikväll ska jag och gubben på äventyr, på vad vet vi inte än.. Får återkomma med det..

Först ska jag byta en klänning som jag köpte men den kändes för stor när jag provade hemma sen..


Nej nu ska jag piffa till mig så hörs vi sen..

  

Av moom82 - 13 juni 2011 12:44

Har nog aldrig haft en såndan hemsk natt som denna... Det var sjukt varmt, Julia kunde inte somna och hon hostade hela tiden.. Vi har knappt sovit  ... Vi är hemma idag pga natten. Julia sov till ca 9, hon hostar och har legat i soffan nästan hela dagen...

Hoppas ni har en bättre dag  

Av moom82 - 7 juni 2011 07:10

Denna morgon blev jobbig.. Vi missade bussen och nu är jag mycket sen till jobbet.. Jag hatar dem här dagarna!. Sån jäkla stress... Hoppas dagen blir bättre..

 
Av moom82 - 6 juni 2011 20:00

Vi firade nationaldagen på folfängarna i sumpan med Pumba och hennes familj..

        Det var jätte mycket människor och det fanns karuseller och ville man åka så kostade 1 gång 35:-

Tyckte det var rätt dyrt men vad jag man inte för barnen .


Det var vääldigt varmt men det är skönt.. Vi grillade till middag, såå gott..

          Vi hade en väldigt trevlig dag!.. tack Pumba & CO..

Av moom82 - 4 juni 2011 20:00

När jag kom hem efter kryssen med Pumba så sa min kärlek att jag skulle sätta mig i bilen.. Vi åkte ut till nacka strand och jag fick sätta mig på en filt och dricka kaffe medans min snygging började grilla.. Han hade planerat allt så bra. Vi fick en riktig myyskväll.. Helt underbart bortskämd blev jag av mitt  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards