Alla inlägg den 26 juni 2011

Av moom82 - 26 juni 2011 22:56

Denna midsommar har varit såå underbar!.. I fredags så grillade vi med goa vänner, alla barnen sprang runt och lekte. Vi vuxna drack och åt gott...


I lördags så kom min guddotter hem till oss och vi myste i parken och hemma...


Idag var vi och handlade lite på jula och rusta.. Jag hittade en jacka som jag är såå nöjd med..

Ikväll så grillade vi med Elli + familj.. Vi gjorde grillspett, väldigt gott.. Sen följde vi med dem hem och tittade på deras lägenhet och myste på balkongen medans barnen lekte. När vi skulle gå så frågade min dotter (5år) om hon fick sova kvar hos sin bästa kompis Eliza.. Klart hon fick.. Det är första gången som hon sover borta!... Saknar min sessa jätte mycket.. Men vet att hon är överlycklig just nu!.. Och det räcker för mig... Känslan jag fick när jag såg på henne när jag sa ok, hon sken upp i hela ansiktet!.. Gullunge.. Nu ska jag och Oliver mysa i soffan och titta på film.. Kärleken min sover, han ska jobba imorn!...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards