Alla inlägg den 20 juni 2011

Av moom82 - 20 juni 2011 09:34

Jaha, då var man ensam hemma igen!..

Vad ska man göra av denna dag tro? Det finns ju ett berg av kläder som ska vikas och läggas in , guud vad tråkigt!.. Ska försöka peppa mig att ta tag i det.. Ska till banken en sväng oxå..


Vilket tråkigt väder det är.. Vill ha sol och värme!.. det är ju sommar...


Hoppas ni har en bra dag...

Av moom82 - 20 juni 2011 01:06

Hela dagen sov min kärlek   han behövde det  ...

Själv har jag möblerat i vardagsrummet och barnens rum.. Tyckte det blev jättebra!..

              Hoppas bara att barnen tycker att det blev bra i deras rum...


Ikväll så tittade vi på en ny film som heter Unknown.. Med bla Liam Neeson, sjukt bra film .. Rekommenderas starkt!..


Nej nu ska jag försöka sova!..

Natti natti

Av moom82 - 20 juni 2011 00:36

Denna helg har varit underbar.. AW i fredags, party för zyz Jessi och idag möblerat om hemma..


Igår var vi på snaps för att fira kära äldsta syrran ..


På väg in till söder...  

Mötte mellansyster Pumba, hennes sambo Fredrik och Bea

     

Sen vidare till partygänget på snaps... Herregud vad dyrt det var.. tack och lov hade vi ätit innan.. Ett glas vitt vin kostade 88 kr.. Inte faan va det gott heller... Men roligt hade vi ändå...

  


Senare på kvällen så kom min kärlek och 2 kolleger till honom.. Fick bara den ena på kort..

                  


Vi dansade och hade massa skoj...  











Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards