Alla inlägg under mars 2011

Av moom82 - 25 mars 2011 20:40

Just nu är jag i Västerås hos min Helge..

Vi har ätit tacos.. Pratar mycket strunt, och nu är det let´s dance och vin...

Riktig tjejkväll  ...


Saknar gubben min.. Inte ofta vi sover ifrån varandra..


Älskar dig min kärlek  

Av moom82 - 24 mars 2011 21:58

Idag har varit en super bra dag.. Allt har bara flytit på, underbart med sånna dagar  !..

Härligt med lön imorn, som man tyvärr får njuta av en liten stund innan den ska vidare för alla räkningar!. Håller på att ta bort onödiga räkningar med gubben... Ser ut som vissa kan tas bort iallafall..


Imorn bär det av till Västerås och till min Helge  .. Äntligen ska jag besöka mina kära vän som bott där snart i 3 år och som snart ska flytta hem igen!.. Men bättre sent än aldrig..

Får se när jag kommer imorn Helge, skulle inte förvåna mig om jag tar fel tåg och åker åt ett annat håll  !... hahaha..


Ska bli konstigt att sova utan kärleken min.. Men 1 natt ska vi nog klara av...

Nu blir det lite jobbsökande och mys i soffan!..


Ha det gott

  

Av moom82 - 23 mars 2011 12:35

Jaha då blev man nästan påkörd åt en gubbe. Var mitt i övergångsstället när han tänkte köra förbi. Han fick ställa sig på bromsen! Vissa ska inte ha körkort...

 
Av moom82 - 23 mars 2011 12:11

Det är så skönt ute.. Äntligen är våren här!. På fredag ska jag träffa en tjej som jag gick med på gymnasiet.. Har inte träffat henne på många år. Det ska bli jätte roligt..

 
Av moom82 - 23 mars 2011 10:27

Härligt med sol, hoppas den är här för att stanna ett tag nu  ... Mår ju såå sjukt mycket bättre av att den är framme... Äntligen kan man skriva på datorn igen.. Haft massor att skriva av mig men pga att den inte funkat så har jag ju glömt typ allt  ...


Denna vecka har min gubbe börjat på sitt nya jobb, man märker att han trivs.. Roligt att se honom le igen.. Det är ju jobbigt att bara gå hemma...


Jaha och min dag ser ut såhär... Vi ska ha halv planeringsdag på jobbet och sen blir det jobb ikväll.. Hoppas att vi nu kommer fram till något på planeringen. Känns som att vi ibland står och trampar bara...


På fredag eller lördag ska jag åka och hälsa på min fina Helge äntligen... Har bara tagit snart 3 år för mig att komma dit.. Men bättre sent än aldrig  .


Igår gick jag och gubben på promenad, vi har våran runda som vi brukar gå.. Såå skönt och mysigt.. Det är ett radhus till salu här i närheten för lite mer än 5 milj. Vi gick förbi det igår och det skulle inte vara dumt att bo där.. Så om det är någon snäll själ som vill låna ut, skänka bort 5 milj så är det välkommet  . Nej men man får fortsätta drömma antar jag...


Nu ska jag göra mig iordning..

Ha en bra dag allihopa

  

Av moom82 - 18 mars 2011 07:17

Snart ska vi bege oss mot skolan och dagis... 

Sen blir det handling med gubben.. Efter det blir det jobb hela helgen.

Nu ska jag piffa till mig själv och hjälpa två små troll ..


Ha en bra dag allihopa

  

Av moom82 - 17 mars 2011 20:33

Har ej kunnat blogga då jag inte haft någon dator..

Men nu funkar den igen så då ska jag försöka skriva.. Men det är icke lätt, inte alltid man  har något att skriva om..


Imorn börjar jobbhelgen.. Inget jag ser fram emot just nu.. Men sen när denn kommit igång är det helt ok. Det jobbigaste med att jobba helg är ju att familjen är hemma..


Ikväll åt vi flygande jakob.. Bara jag och gubben som gillade det!.. Var inte såå populärt hos barnen.. Kan inte lyckas jämt  ..


Ha det gott

  

Av moom82 - 7 mars 2011 20:30

Nu får jag hålla mig borta från IKEA, jag och gubben har sprungit där många gånger sista tiden... Han ville inte ens äta köttbullar där... Då är det illa..

Vi hittade iallafall ett skåp som vi kan ha över kyl/frysen.... ÄNTLIGEN .. Som jag längtat..

Imorn kommer det på plats och då kan det bli finare i köket... Så underbart..


Barnen är hos oss ikväll.. Himla mysigt.. Fick massage av Oliver.. Och Julia gjorde iordning håret på mig..   Blir såå bortskämd..


Inte långt kvar innan min gubbe lämnar mig nu.. Han ska jobba i Holland.. Mån-Tors.. Skittråkigt för mig men det är något han vill göra så det är bara att bita ihop.. Kommer bli konstigt att vara själv men det är ju en vanesak..

Ska se om man kan beställa lite kläder .. Brukar beställa från ELLOS... Kanske ska pröva något annat...


Trevlig kväll

  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards