Alla inlägg den 4 mars 2011

Av moom82 - 4 mars 2011 21:25

Nu är jag lång ledig, ska bli såå skönt  ..


Varit dålig på att skriva då våran dator ej fungerat som den ska.. Få se, vad som hänt sen sist..


Jannes dotter var här på besök i helgen som var.. Trevligt.. Jobbade dock, men de fick umgås själva.. Vilket var bra..

Barnen var här oxå, så hon fick träffa dem.. Julia tyckte det var mest roligt.. Oliver är mest intresserad av spel just nu..


Barnen är som sagt i fjällen, men kommer hem på lördag..


Ikväll har jag och gubben varit över hos goa raggis och myst en stund.. Sen åkte vi och åt på ett favoritställe men dem måste haft en annan kock ikväll för maten var inte alls god...


Imorn blir det IKEA med pumba (syrran)  .. Undrar om man hittar något... Tror inte att jag nånsin kommit därifrån utan att ha köpt något..


Måste städa efter det.. Har inte haft någon ork denna vecka.. Varit mycket på jobbet..


På söndag fyller pumba år!..  Då blir det fika..


Nu mys i soffan med min älskling..

  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards