Alla inlägg den 7 mars 2011

Av moom82 - 7 mars 2011 20:30

Nu får jag hålla mig borta från IKEA, jag och gubben har sprungit där många gånger sista tiden... Han ville inte ens äta köttbullar där... Då är det illa..

Vi hittade iallafall ett skåp som vi kan ha över kyl/frysen.... ÄNTLIGEN .. Som jag längtat..

Imorn kommer det på plats och då kan det bli finare i köket... Så underbart..


Barnen är hos oss ikväll.. Himla mysigt.. Fick massage av Oliver.. Och Julia gjorde iordning håret på mig..   Blir såå bortskämd..


Inte långt kvar innan min gubbe lämnar mig nu.. Han ska jobba i Holland.. Mån-Tors.. Skittråkigt för mig men det är något han vill göra så det är bara att bita ihop.. Kommer bli konstigt att vara själv men det är ju en vanesak..

Ska se om man kan beställa lite kläder .. Brukar beställa från ELLOS... Kanske ska pröva något annat...


Trevlig kväll

  

Av moom82 - 7 mars 2011 10:17

Idag blir det städning på schemat.. Måste plocka iordning.. Sen blir det ett besök på IKEA igen, jippi .. Fast denna gång har jag skrivit en lista på vad som ska hndlas så det inte blir massa onödigt..


På tisdag ska jag på utvecklingsamtal för Oliver.. Han är så stor nu. Det går snabbt..

Dem har varit i fjällen med deras pappa, har inte träffat dem på över 1 vecka... Saknar dem sååå..

   


Syrran fyllde år igår, så vi var där och fikade.. Mycket trevligt!..  


Vi har gjort om i hallen oxå..

  köpt sånna där skohyllor... Har fyllt dem med några vår - och sommarskor... Jag längtar...


Nej nu ska jag göra lite nytta, gubben sitter och väntar på mig... Ha en bra dag

  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards