Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Underbar söndag..

Av moom82 - 27 mars 2011 23:13

Igår på kvällen åkte jag och gubben räkbåt... Så jäkla gott  !.. Tyvärr var kvinnan som satt bredvid mig sjukt jobbig.. Hon slängde räkskal på Janne... Bredde ut sig så jag knappt fick plats.. La beslag på 2 skålar med räkor... Herregud, vilken människa  ... Men men det blev en riktigt trevlig kväll ändå... Vi drack drinkar och shotsade... Jätte bra coverband hade dem oxå..


Idag var jag lite bakis, sällan nu förtiden..

Vi städade lite, och sen åkte vi till IKEA och köpte massor av saker...

Nya lakan, påslakan och blommor  ... Så nu är det supermysigt här hemma...

Fick en sackosäck av fina Helge som hon inte ville ha.. Så nu är min jakt på det över.. Tack Helge!...


Idag har vi svullat chips, choklad och läsk...

Imorn blir det träning som gäller  ..

Och inget onyttigt på veckorna... Så min enda last kommer bli rökning, men även den ska bort.. Kan inte göra allt på en gång...


Imorn kommer trollen hem, som vi längtat.. Det är såå tyst och lugnt hemma när dem är hos sin pappa.. Nästan för tyst känner vi... Tack och lov har vi katterna som livar upp det lite...


Imorn är det jobb... Jobbar mån-tis och lör-sön denna vecka... Trist att jobba helg igen när barnen är här.. Skönt att det är min korthelg iallafall.. Lämnat in ansökan om semester i påsk.. Hoppas jag fått den, lite jobbigt med att skolan och dagis är stängt...


Nej nu ska vi lägga oss, måste väcka kärleken   min i soffan och få in honom i sängen...


Godnatt allihopa

  


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av moom82 - 14 juli 2022 00:48

Idag vaknade jag självklart före alla andra i huset, spänd på att veta vad vi skulle hitta på. Vi spenderade dagen på Loka Brunn. Började vistelsen med lunch, såå gott. Jättefin buffé där det fanns massor av gott att äta. Sedan var det dags fö...

Av moom82 - 13 juli 2022 01:34

Då har födelsedagen kommit igen. Och denna gång är det 40 år jag fyller. Har blandade känslor. Har egentligen ingen kris, känner mig rätt så tillfreds med allt just nu. Det enda jag kan känna är att allt går så fruktansvärt fort. Vill ha mer tid, t...

Av moom82 - 20 juni 2020 17:39

Idag har vi varit mer ute än inne, vart skönt väder med sol och svalkande vind. Musse härjar fullt och de andra killarna njuter i gräset. Senare blir det bad för vår del. Ska invänta Andreas bara. Lillbus Gizze och Texas Musse myser i li...

Av moom82 - 19 juni 2020 15:20

Hej allihopa. Det var verkligen inte igår som jag skrev. Haft en hel del att göra men nu har äntligen livet kommit på rätt spår igen. Om ett par månader så flyttar vi till hus, dags att lämna vårt underbara radhus. Vi är några fler i familjen ...

Av moom82 - 10 december 2017 13:09

Det har gått 2 timmar sedan jag lämnade av barnen till deras pappa. De ska åka utomlands med honom 1 månad och jag har sådan ångest. Grät hela vägen hem och tårarna sprutar fortfarande, ser knappt vad jag skriver. Mina älskade trollungar.. saknaden ä...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards