Alla inlägg den 13 maj 2014

Av moom82 - 13 maj 2014 22:55

Hittade lite bilder som en tjej tog på oss i lördags...

Hahaha.. Mår illa när jag ser hur full jag var.. Åh herregud!!!
Godnatt allihopa!
Kramkram

Av moom82 - 13 maj 2014 22:36

I lördags var jag på möhippa för äldsta syrran Jessi. Vi åt middag på pong, åt och drack väldigt gott. Slutade med att vi sjöng karaoke... Sen gick vi vidare till en bar vid centralstationen. Jag och mellansystern bestämde oss för att åka vidare mot söder. Hann med en drink där innan stället stängde. Och av nån anledning så kom jag på den briljanta idén om att vi skulle åka till Patricia. Kunde knappt stå still i kön. Det snurrade såååå mycket i mitt huvud och jag mådde illa men roligt hade jag. Och hur omöjligt det än borde vara så kom vi in. Där inne lyckades jag spilla ut vin på mig själv, träffa roliga människor. Sedan var det dags att åka hem och vi var hemma vid 07 på morgonen. Kan säga att det inte var en pigg mamma mina älskade troll hade hemma på söndagen. Tack o lov har jag de underbaraste ungar som älskar att titta på film, spela ps3 och wii....


Nu flera dagar efter har jag återhämtat mig. Min älskade sa att han aldrig sett mig så full nånsin. Och det kommer inte bli så många fler gånger heller.


Nu blir det nattinatti för min del.


Fick ett väldigt oväntat medd på facebook ikväll. Vet inte om du läser min blogg men tack såå mycket. Det betyder mycket.


Ha det gott allihopa..

Kramkram



Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards