Alla inlägg under december 2013

Av moom82 - 10 december 2013 16:46

Väntar nu på bästa Isabella för att mjuka upp rygg, speciellt högra sidan. Kommer säkert göra ont men alltid skönt efteråt.
Haft en mycket bra arbetsdag :-))
Imorn blir det kvällspass med Kerstin. Då vet man att det blir en rolig, förvirrande kväll hihi
Kramkram

Av moom82 - 10 december 2013 00:43

Så fort jag är ledig så kollar jag på det programmet. Det är ju helt underbart :-)
Men nu måste hag lägga mig.
Ska ju upp tidigt.

Tror inte att det dröjer för länge innan JB kommer inatt..
Kramkram

Av moom82 - 9 december 2013 07:16

Väntar på att barnen äter frukost så vi kan börja bege oss mot skolan.
Idag ska dem till pappa så det blir tomt här hemma.
Jobbar kväll idag. Känns lite motigt just nu. Men får sova ett par timmar efter jag lämnat på skolan.
La 2 klappar till under granen igår, åh va jag längtar tills dem ska öppnas. Och se vad alla tycker om sina klappar. Tycker själv att jag vart påhittig och köpt bra julklappar. Blir svårare med åren då dem blir större..

Önskar er allihopa en bra dag :-))
Kramkram

Av moom82 - 7 december 2013 12:48

Så hette utbildningen som jag var på i tors-fre :-)
Vissa seminarier var mycket bra och lärorika :-)
På torsdags kvällen så fick vi gå på musikalen Spök. Den var helt ok och det var jätte roligt att varit där. Jag hade finfint sällskap. Tack finaste du att du ville gå med mig.

Äntligen har snön kommit. Hoppas nu att den är här för att stanna och att det blir mer!

Nu har det börjat samlas klappar under granen, så roligt :-)
Och ännu met ska det bli.
Men det får inhandlas i vecka. Som kommer då jag ska mysa med mina trollungar i helgen :-)
Bara 2 veckor kvar, typ 8 arbetspass tills den underbara semester början.

Åh det ska bli såååå härligt att vara ledig några veckor utan att ställa väckarklockan. Och att vi är lediga allihopa tillsammans :-)

Kramkram

Av moom82 - 5 december 2013 08:13

Idag ska jag in till stan och gå på utbildning. Ska bli mycket intressant! Har ingen aning om hur man hittar dit men det löser sig nog...
Ikväll blir det musikalen spök :-)
Det ska bli jätte roligt.
Önskar er alla en fin dag.
Kramkram

Av moom82 - 3 december 2013 22:43

Idag fick vi internet här hemma :-))
Har i ca 1 år bara haft internet i mobilen. Funkat helt ok. Men nu äntligen så finns det här hemma. Mycket smidigare på alla sätt o vis :-))

Jätte TACK Martin för att du hjälpte mig.

Anledningen till att jag är såååå himla glad för kanske en liten sak är att det vart skit krångligt att få det att funka.
Hihihi

Nu ska jag bädda ner mig.
Kramkram

Av moom82 - 3 december 2013 05:46

Nyduschad och har ett barn vaken. Julia som vill äta frukost hemma. Oliver vill sova längre ich då får gan äta på fritids. Är det nu som tonåren börjar visa sig? Hihihi
När man väljer längre sömn än barnis på tv och frukost i soffan?!
Kan inte fatta att han blir 10 år om ca 1 månad. Helt ofattbart. Min stora lilla prinskorv.

Jaha då väntar jobb idag. Lite taggad för det efter 3-dagars ledighet.
Nu börjar det bli hög tid att blåsa håret torrt och klä på sig så jag önskar er en bra dag..
Kramkram

Av moom82 - 2 december 2013 18:34

Nu är granen nästan klar. Bara en detalj kvar och det är stjärnan.

Nu blir det mys med trollungarna i soffan. Snart börjar julkalendern :-))

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards