Alla inlägg under december 2013

Av moom82 - 18 december 2013 20:46

Precis när trollungarna skulle lägga sig så kom jag på att Julia inte gjort sin läxa idag. Vi gjorde den snabbt och nu ligger dem nerbäddade. Blir 2 tröttisar imorn men det är ju bara 2 dagar kvar innan jullov så det går nog bra.
Nu ska jag titta på film och mysa i soffan. Sen blir det nattinatti för mig oxå då jag ska jobba dag istället för kväll... Imorn är det föräldrafika och julföreställning på skolan :-)
Hoppas jag hinner... Snällaste Danne går dit så dem har någon där. Martin (deras pappa) skulle ha gått men ligger hemma med magsjuka... :-((

Trevlig kväll på er.
Kramkram

Av moom82 - 18 december 2013 07:59

Precis lämnat trollen på skolan. Nu hem och äta frukost och titta på tv. Idag har vi jul lunch på jobbet. Sen hem och göra middag och vika kläder. Imorn ska vi på ett litet äventyr. Jag och Danne. Sen blir det jobb. Är nervös inför imorn :-)
Kommer nog bli bra detta.
Hoppas ni får en bra dag.
Kramkram

Av moom82 - 16 december 2013 18:54

Äntligen är trollungarna hör igen :-))
Har bara 3 arbetspass kvar innan det blir semester i 3 veckor..
Och det är mycket att se fram emot, veckorna som kommer :-)
Julafton, nyår, Olivers 10-årsdag!
Det sistnämnda är helt galet. Tänk att min prinskorv blir 10 år. Herregud! Kan inte fatta att det gått så fort. Vill stanna tiden. Vill ha dem små längre.. Mina älskade troll. Och Julia som blir 8 år nästa gång.. GALET!!! Hihi

Nu är middagen klar. Mys i soffan väntar.
Hoppas ni har en trevlig kväll.
Kramkram

Av moom82 - 14 december 2013 11:26

Åh det är bara några timmar kvar tills det är dax för mig och Danne och hemligheten :-)
Är så himla spännande hihi!
Hoppas ni får en bra lördag för drt kommer vi ha :-)
Kramkram

Av moom82 - 13 december 2013 14:20

Idag är man inte såå piggelin. Gjorde stan osäker med Andreas igår. Herregud vad man mår som man förtjänar. Men det kostar att ligga på topp och roligt hade vi :-)
Och stackars min underbara mr D som tog hand om mig när vi kom hem. Fick till mig imorse att jag tjattrade på ordentligt inatt :-) hihi

Tänk va roligt man kan ha med en skylt. Vi roade oss dör säkert 20-30min. Och bara stod och skrattade!!

Är nu på väg till naprapaten och kurera ryggen..
Ha en bra fredag :-)
Kramkram

Av moom82 - 12 december 2013 00:31

Är trött men har ingen ro i kroppen!!
Och jag som ska vara piggelin imorn. Hmm den som håller kvar JB får gärna skicka honom vidare till mig :-)
Mycket tankar som snurrar o huvudet.
Men ska göra ett försök att sova nu. Så godnatt på er allihopa..
Kramkram

Av moom82 - 11 december 2013 21:44

Det ska bli 3 nya tjänster på natten hos oss.
Åh jag vill.. Vill såååå gärna!
Men det funkar inte helt till 100% på hemmafronten :-(((
Har det bra så som jag jobbar nu oxå men jag gillar att jobba natt.
Men men en annan gång kanske.

På väg hem nu och ska försöka bädda ner mig så jag är pigg imorn.
Då blir det först jobb mellan 07-15.30 och sen middag hemma med Andreas för att vi sen ska ut och göra stan osäker :-))
Tack o lov är man ledig på fredag och hela helgen. Då ska jag och Danne göra en jätte rolig sak. Det är fortfarande hemligt så mer kan jag inte skriva nu :-)) hihi
Ha nu en bra kväll..
Kramkram

Av moom82 - 10 december 2013 23:35

Då har jag inga big Bang avsnitt kvar att titta på :-((
Mycket tråkigt!
Idag var jag hos Isabella som försöker hjälpa mig med min onda rygg.. Så himla bra på det hon gör :-)
Känns lite bättre och på fredag ska jag dit igen :-)

Nu blir det att sussa kudden så jag är piggelin inför kvällen med kära Kerstin.

Godnatt på er..
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards