Alla inlägg under december 2011

Av moom82 - 19 december 2011 16:29

På dagen så kom familjen Pumba på besök...

          Mina underbara syskonbarn....



Jenfa lockade mitt hår så fint...

    I väntan på taxi tog vi några drinkar... Mojitos, det är ju så underbart gott.. *mums*




Restuarangen vi åt julbord var på Sjätte tunnan i gamla stan... Jätte häftigt...

                                   


Och Janne drack glögg för första gången... Hahahhaha, inget han kommer göra igen...

 




Super mysigt ställe.. Rekommenderas!....

Av moom82 - 19 december 2011 16:05

Snart är det julafton.. Underbara dag.. Och äntligen har snön kommit oxå, dock är det väldigt blött..

Julklapparna är långt ifrån klara, och julmaten ska handlas och göras.. Längtar tills det är dags att ta tag i det.. Jag är ju en sån person som väntar in i det sista med att göra allt... Hahahha, alltid samma sak varje år men det gör inget...

I år är barnen hos deras pappa men kommer till oss på juldagen.. Så det blir 2 julafton för oss i år...


Min syster med familj kommer till oss på julafton.. Hon beställde revben på julbordet så det är väll bara att göra som hon säger.. =)


Vi ska oxå ner till N-köping för att fira med gubbens familj.. Ska bli mysigt.. Alltid lika trevligt att träffa svärmor..


Idag har jag vart ledig och städat bla.. Barnen kom vid lunch och sen dess har vi myst i soffan... Underbara barn!!

Dem växer så fort och jag vill stanna tiden en stund.. Hänger inte med känns det som...

   


Snart är det dags att göra middag...

Ha en trevlig kväll..  

Av moom82 - 12 december 2011 06:40

Herregud, jag sitter bakom en parfym affär verkar det som.. Kvinnan måste ha duschat i stark parfym innan hon gick ut. Och det är ingen trevlig do

 
Av moom82 - 10 december 2011 16:05

Äntligen är denna arbetsdag slut.. Nu är jag på bussen hem, snart får jag mysa med min underbara familj!. Och Pumba och CO. är där oxå.. Hoppas ni

 
Av moom82 - 3 december 2011 12:00

Idag är det 3 år sedan min underbara sambo friade till mig.. Jag blev såå väldigt överraskad och glaad såklart!..  

Jag älskar dig min underbara kärlek!..


      



Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards