Alla inlägg den 19 december 2011

Av moom82 - 19 december 2011 19:50

Beställt lite saker från ELLOS, alltid lika roligt och hämta paketet  


Barnen är lagda efter middag, julkalender och lucköppning...

Imorn ska deras kusin hämta dem.. Julia är överlycklig för det.. =)


Har bara 4 arbetsdagar kvar innan julledighet.... Det ska bli så underbart att vara hemma med familjen  ..

Nej nu ska jag mysa lite i soffan innan kudden ropar på mig...


Ha det gott  

Av moom82 - 19 december 2011 16:29

På dagen så kom familjen Pumba på besök...

          Mina underbara syskonbarn....



Jenfa lockade mitt hår så fint...

    I väntan på taxi tog vi några drinkar... Mojitos, det är ju så underbart gott.. *mums*




Restuarangen vi åt julbord var på Sjätte tunnan i gamla stan... Jätte häftigt...

                                   


Och Janne drack glögg för första gången... Hahahhaha, inget han kommer göra igen...

 




Super mysigt ställe.. Rekommenderas!....

Av moom82 - 19 december 2011 16:05

Snart är det julafton.. Underbara dag.. Och äntligen har snön kommit oxå, dock är det väldigt blött..

Julklapparna är långt ifrån klara, och julmaten ska handlas och göras.. Längtar tills det är dags att ta tag i det.. Jag är ju en sån person som väntar in i det sista med att göra allt... Hahahha, alltid samma sak varje år men det gör inget...

I år är barnen hos deras pappa men kommer till oss på juldagen.. Så det blir 2 julafton för oss i år...


Min syster med familj kommer till oss på julafton.. Hon beställde revben på julbordet så det är väll bara att göra som hon säger.. =)


Vi ska oxå ner till N-köping för att fira med gubbens familj.. Ska bli mysigt.. Alltid lika trevligt att träffa svärmor..


Idag har jag vart ledig och städat bla.. Barnen kom vid lunch och sen dess har vi myst i soffan... Underbara barn!!

Dem växer så fort och jag vill stanna tiden en stund.. Hänger inte med känns det som...

   


Snart är det dags att göra middag...

Ha en trevlig kväll..  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards