Alla inlägg under april 2011

Av moom82 - 14 april 2011 20:08

Vilket härligt väder vi haft idag , helt underbart..

Idag var vi i parken efter hämtning på skolan.. Längtar tills det blir varmare då man kan äta middag ute.. Det kan man visserligen göra nu med, men det är lite kallt ännu..


Oliver hade med sig typ 30 kulor i sin påse till skolan.. När jag hämtade honom så hade han ca 10 kvar!!! Vad hände? Jo då är det som så att man kastar en kula, och om man missar med den då får den som gjort pyramiden eller vad det nu är kulan.. Då är det inte svårt att bli av med kulor.. När jag spelade så missade man, då började man om.. Tills någon träffade...


Imorn blir det tidigt, men sen är det låååångledighet som gäller!.. 11 dagar, tjohoo 


Kärleken min är ute och tränar  .. Han som inte kommit igång än.. Hoppas det funkar nu.. Har en känsla av att det är jag som stannat upp träningen för honom... Men inte nu!...


Jaha, nu blir det lite jobbsökande för mig..


Ha en trevlig kväll

  





Av moom82 - 14 april 2011 14:02

Jag och Julia ska snart gå och hämta Oliver från skolan..

sen blir det parken en stund  .. Det är ju såå fint väder idag.. Måste passa på..


Jag förstår inte varför jag är såå otroligt trött hela tiden.. Kan somna på en gång när jag lägger mig..


Så det är bara att man står eller sitter upp hela tiden  ...


Imorn ska jag jobba dag och barnen måste lämnas tidigt, men sen är jag ledig 11 dagar  ... Så underbart.. Tog semester över påskhelgen.. Skulle jobbat min långhelg. Och eftersom OB inte är så mycket att hurra för kan jag lika gärna vara ledig.. Jannes mamma kommer till oss och ska vara här i påsk..


Och snart fyller min prinsessa 5 år..

 

Herregud vad tiden går fort.. Jag har inga bebisar eller småbarn längre  , det går alldesles för fort...


Nej nu ska vi snart bege oss..

Ha en fortsatt trevlig dag..

   

Av moom82 - 14 april 2011 00:07

Jaha, då sitter man själv i soffan!.. Alla andra sover, men jag kan inte.. Sov en stund mitt på dagen.. Det förstörde min nattsömn lite..


Tittar just nu på big bang theory, helt underbart!.. Favoriten är Sheldon och Howard.. Har ni inte sett programmet så gör det...


Ska försöka bädda ner mig...

Godnatt allihopa!!

  

Av moom82 - 13 april 2011 20:33

Idag har jag varit hemma med Julia som ramlade imorse och slog i huvudet.. Hon har haft ont i huvudet och känts sig lite yr... Men det verkar vara lite bättre nu iallafall...


Vi har myst hela kvällen.. Härligt!..

Julia tittade på Lilla sjöjungfrun 2, hon var helt i extas.. Tyckte den var jätte bra..


Jag och gubben har kollat hotell i Tyskland, dit vi ska åka med Jessi och Fegge... Hittade ett jätte billigt boende.. Fint hotell...


Nej nu blir det mys med gubben...

  





Av moom82 - 13 april 2011 09:20

Idag när vi kom till skolan så ramlade Julia så att hon slog i huvudet i stentrappan  ...

Så det blir att vara hemma med henne idag och imorn ifall det skulle bli något av det!..

Just nu har hon huvudvärk och såklart en stor bula...

Bara att hålla tummarna för att det lägger sig...


Skulle träffat Annika idag men fick ställa in det!..


Så nu blir det att ta det lugnt.. Kolla på film, läsa böcker, rita m.m


Ha en trevlig dag

  

Av moom82 - 11 april 2011 15:49

Haft en så rolig helg.. Garbo i fredags och räkbåt med gubben i lördags.. Igår var det inte så kul på kvällen.. Vi var på akuten för kärleken min fick ont i vänster sida och stickningar i armen.. Men det visade inget på proverna eller EKG så vi fick åka hem.. Nu ska jag hämta trollen!. Längtat så efter dem.. Sen blir det parken, så fint väder..

 
Av moom82 - 9 april 2011 12:15

Idag är jag sliten..

Vi var på garbo igår och dansade.. Syrran och Fredrik var oxå där.. Skitkul hade vi.. Mina kära syster som aldrig dansar, regerade dansgolvet igår  !... Så jäkla kul att hon var med och dansa...

Tack Elli för en rolig kväll...


Idag ska andra syrran komma.. Jessi och hennes Fegge.. Gubben min ska hjälpa dem att byta däck.. Efter blir det fika och planering för vår resa till Tyskland  ... Ska bli jätte roligt att åka dit!...


Sen ska jag och kärleken ha en mysig kväll, bara vi...


Vi har städat hela hemmet, för orken har inte funnits i veckan...

Helt plötsligt hör jag gubben bli arg.. Då har zorro kissat på våran sackosäck    !... Så nu är den renskrubbad...

Zorro och Janne är osams just nu...

Får se när dem blir sams igen...


Ha en fortsatt trevlig lördag..

  


Av moom82 - 8 april 2011 06:50

Då var man på jobbet igen då!. Skönt att man är ledig 2 dagar sen.. Hoppas ni får en bra dag..

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards