Alla inlägg den 5 april 2011

Av moom82 - 5 april 2011 21:37

Idag var jag ledig.. Följde med Raggis när hon skulle besiktiga bilen..

Sen fikade vi hos henne tills min gubbe kom och vi åkte och åt mat..

Eftersom Raggis var med i bilen så övningskörde jag... Herregud va jobbigt det var!.. Inte alls lätt.. Känner mig såå stressad bakom ratten, men det är väll för att man inte alls är van...


Har tagit beslut om donation, när det väl är dags.. Det var svårt att göra.. Jobbigt att behöva ta dem besluten och fundera på vad jag vill med det.. Men nu är det gjort!...


Har funderat kring testamente oxå... Blir deprimerad när jag tänker på det, känns som man får ångest.. Men kan vara bra att ha ett sånt skrivet... Om inte annat för mina efterlevande!! Kanske inte så roligt att läsa om i bloggen men en viktig sak att tänka på!...


Nej nu ska jag mysa med gubben min och försöka gkömma allt som har med donation och testamente att göra...


Ha en fortsatt trevlig kväll!!

  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards