Alla inlägg den 26 maj 2010

Av moom82 - 26 maj 2010 20:52

 Stolt mamma efter gårdsfesten på dagis idag   .   . Dem var så duktiga när dem sjöng.  . Vi fikade lite och sen lekte barnen.. En dansgrupp uppträdde för oss oxå   . Måste tyvärr säga att det var det sämsta jag nånsin sett... Det var inte dagisbarn som dansade, utan äldre tjejer. Ingenting stämde när dem uppträdde, men tanken var ju god iallafall.


Efter dagis tog vi en promenad hem till syrran för att hennes lilla tjej   skulle äta lite mat innan vi gick till parken för att grilla och mysa. Det var väldigt svårt att få igång grillen för våra gubbar, men tillslut fick dem igång den.. Såå skönt att kunna vara ute om kvällarna nu. Roligare än att bara gå hem efter dagis och jobb..


Nu väntar varmt bad och lite mys i soffan innan kudden ropar på mig...


Ha det gott

Av moom82 - 26 maj 2010 09:56

När jag skulle gå från dagis idag blev min dotter så ledsen, tröstade henne och hon blev lite gladare och följde med en fröken för att titta när dem pyntade och gjorde fint för festen. Men när jag gått ur från gården hör jag mamma, mamma och tittar bak. Då kommer min prinsessa springandes och gråtandes... Det gör ju så ont i hjärtat när dem är ledsna  ....

Min lilla skrutt...

Av moom82 - 26 maj 2010 07:59

Förra månaden pratade jag med bredbandsbolaget om att jag inte hade fått någon räkning, då sa hon att den inte behövde betalas pga att jag hade betalat in för mycket andra månader... Nu har jag fått inkassobrev angående den räkningen  ..

Dem tar verkligen hand om sina kunder... Ska ringa igen när dem öppnat så får vi se vad dem säger! Tycker det är helt sjukt att en av dem säger en sak, men sen får man inkasso på sig?!!!!!!


Bra början på denna dag...


Ska lämna trollen på dagis och sen i eftermiddag blir det vårfest.. Kanske grilla till middag   ...


Hoppas ni får en bra dag...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards