Alla inlägg under oktober 2010

Av moom82 - 25 oktober 2010 11:18

Är på väg till farsta för att äta lunch med gubben.. Idag kommer barnen hem :) så mysigt.. Ikväll blir det storhandling och hämta paket från ellos :) och städning.. Fullt upp, som det ska vara..

 
Av moom82 - 22 oktober 2010 13:01

Äntligen fredag :) nu är man snart långledig!. Har varit en tuff dag på jobbet..

 
Av moom82 - 21 oktober 2010 12:14

Vilken dag det varit, har skrattat så mycket att magen värker :) !. Inte så konstigt när man sovit typ 2 timmar.. Undrar om man håller sig vaken på vårat APT sen?..

 
Av moom82 - 19 oktober 2010 22:05

Gubben har somnat och jag är inte trött..

Idag till middagen tittade vi på: Sommaren med Göran

Gillar den filmen, den är ju såå bra.. Skrattar mycket..

En favoritscen är ju i kyrkan..



Herregud.. Kan inte sluta skratta!...

                                                              


Nu är det CSI miami marathon för mig.. Är inne på mitt tredje avsnitt!.. Får se hur många jag orkar kolla på!..

Tycker inte att det finns så mycket att se på tv..


Idag såg jag avsnitt av Bartenderskolan.. Att det finns de som ställer upp i sånna program.. Kanske inte ska säga för mycket eftersom jag tittade på 2 avsnitt !


www.tv3.se/bartenderskolan


Imorn ska jag jobba kväll, känns alltid tråkigt nuförtiden. Förrut gillade jag det..


Nej nu ska jag fortsätta kolla..


Av moom82 - 19 oktober 2010 16:32

En av mina kolleger tipsade om denna sida:


www.cancerforsakring.se


Chartris kvinnlig cancerförsäkring, finns för män oxå!... Kolla in den..

tyckte det var intressant!..


Tjejer kom ihåg att undersöka era bröst..

På sidan finns info om hur man undersöker bröst och för er killar..


Ta hand om er...   






Av moom82 - 19 oktober 2010 16:27

Jag gillar verkligen denna låt.. Så underbart fin..


Av moom82 - 19 oktober 2010 15:34

Idag provade jag att träna med zumba.. Herregud vilken dålig koordination jag har!.. Är såå glad och tacksam över att ingen såg mig. Skämdes för att jag inte hängde med.. Trodde att det skulle gå bättre, men men.. Gör ett nytt försök imorn..


Igår när jag och barnen gick till skolan så frågade min dotter mig varför det var vitt på marken. Jag sa att det var frost, - ok , sa hon..


När vi sen var på väg till dagis så sa hon

- Mamma, titta vad mycket brosk på marken.. Kan spindlar äta brosk??


Men gullunge då, kunde inget annat än att skratta.. Gulligt tyckte jag..


Försökte få henne att säga frost, men det blev bara brosk.. Så får det vara då..


Häromkvällen när vi åt middag så pratade vi om tomten. Min son har förstått att tomten inte finns, utan att det är farfar som klär ut sig , men lilltjejen tror fortfarande...


Dem berättade oxå vad dem önskar sig..


Oliver:

Bandyklubba

Polis saker


Julia:

Massor av hello kitty saker

Hon räknade typ upp 10 saker


Men dem ska få skriva en lista sen så man har lite koll..


Snart kommer min gubbe hem och då ska vi bege oss ut på powerwalk.. Väldigt skönt och mysigt är det..


Ha det gott

Av moom82 - 17 oktober 2010 17:32

Maten är i ugnen, hoppas det blir gott :) .. Har en 6- åring som trotsar, gud va det är jobbigt ibland. Man blir matt i kroppen..

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards