Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av moom82 - 7 oktober 2010 16:22

Idag var dagis stängt pga begravning. En kvinna som jobbade där gick bort i cancer i slutet av sommaren.. Så idag har jag och min dotter haft mysdag .. Hon är såå go min lillskrutta.   ..


Vi har tittat på 2 barbiefilmer och nu lilla sjöjungfrun  och ätit godis.. Mycket godis.. vi har hunnit med en powernap på 30 min oxå.. Inte illa.. Snart kommer hennes brorsa   och deras pappa och hämtar henne. Det är hans vecka egentligen...


Saknar trollen såå mycket när dem inte är här.. tack och lov har jag min fina älskling som underhåller mig .. Så veckan brukar gå fort..


Jag och min gubbe har bokat en Ullared/Götet helg i november, då vi ska ha en liten minisemester själva.. Ska bli så roligt och mysigt.. Det enda jag känner lite negativt till är alla andra som ska dit oxå.. Undrar hur man ska orka stå och köa med dem andra .. Men men, det får bli ett senare problem.. Nu ska jag gosa med lilltussan innan hon ska iväg..


Ha det gott

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards