Alla inlägg under juni 2010

Av moom82 - 7 juni 2010 20:00

En bra dag på jobbet, lagom att göra och dessutom slutade jag 13  , kan inte vara annat än glad...


Sambon fick ett nytt jobb på dagtid, provanställning i 1 mån visserligen.. Men det fixar han.. Så nu får man se sin gubbe lite mer än vad man gjort när han jobbade natt...   Skål på det min gubbe!!!!


Idag kom barnen hem och ska vara här i 1 vecka... Dem blev glada över sitt rum..


Vi unnade oss att äta kinamat...


Ha det gott   

Av moom82 - 6 juni 2010 22:09

Söndag betyder ju att man ska jobba imorn  , tråkigt..


Gick bra att vara hundvakt, hon var så snäll. Märkte knappt av henne. Var skönt att gå på promenader med henne och komma ut lite mer än vad man skulle denna helg.

Vi har ju fixat och donat hemma. Nu är bänkskivorna på plats, mosaiken ska bara tvättas av imorn och sen ska vi lägga golv i köket...

Barnen har fått en ny tv, blev bättre med den nya. Mer plats då. En ny byrå och förvaringslådor har vi inhandlat till dem oxå  , det är ju såå kul att shoppa och göra iordning.


Golv till hallen köptes idag oxå.. Får se när man kan lägga det..


Annars har det varit en lugn helg..

Imorn kommer barnen och ska mysa med oss i 1 vecka  .. Då blir det full rulle..


Nej nu ska jag göra lite sås till maten, blir en sen middag idag...


Ha det gott   

Av moom82 - 5 juni 2010 11:47

Idag kom Offi som vi ska vara hundvakter till över natten..

Det är barnens pappas hund.. Dem skulle bort och kunde inte ta med henne..


Vackert väder idag oxå..

Idag ska vi kakla i köket  , hoppas det blir fint...


Skriver mer sen   

Av moom82 - 3 juni 2010 19:58

Idag var vi på begravning.. Aldrig roligt.. Tyvärr har man blivit van att gå på begravningar och att sitta längst fram, men idag var det inte första raden som gällde. Hoppas hon vilar i frid.....


Var på elgiganten på em och handla lite saker  , det är däremot alltid kul..

Sen åkte vi till ett ställe man kan bada på.. Min gubbe och dotter badade men jag tyckte det var för kallt...


Nu är vi hemma och väntar på Raggis som ska komma över och mysa och dricka lite cider   ...


Ha en fortsatt trevlig kväll...

Av moom82 - 2 juni 2010 21:43

Idag har jag och gubben min shoppat loss ordentligt   ..

Det är ju såå roligt. Vi har inhandlat massor av nya saker till köket och lite till badrummet och balkongen.. Så nu är det jobbet kvar, att fixa och dona. Men det är ju oxå roligt..


Min prinsessa är sjuk  , hon har feber och hostar. Stackars liten.. Men med hallonsoda och piggelin glassar mår hon lite bättre. Och barbiefilmer  .


Läste nyss på aftonbladet.se att kungen begärt 2 miljoner till för det förbannade bröllopet  . Tycker det är helt absurt, bort med kungahuset....

Så mycket pengar som går till det där bröllopet som kunde användas till så mycket bättre ändamål..


Imorn är det begravning för mammas kusin..


Nu ska jag pyssla om min lilltjej...


Ha det gott  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards