Alla inlägg den 18 juni 2010

Av moom82 - 18 juni 2010 18:13

Så underbart kul... Jag ska träffa min Helge!... Tjohooooo  

Det ska bli väldigt kul, var för längesen som vi träffades.

Har suttit och gjort CV och personligt brev idag... Puh!... Det är jobbigt, men jag är rätt nöjd och känner att jag kan skicka iväg det. Har sökt en del jobb idag.. Hoppas, hoppas ...


Nej nu ska jag fixa mig lite innan det är dax att åka till söder...

Ha en underbar fredagskväll!!...

Av moom82 - 18 juni 2010 10:05

Det som hänt i veckan är typ bara jobb..

Har varit mycket att göra, mycket tunga patienter.

Hade storbråk igår med 2 av mina kolleger, dem la sig i något dem inte hade med att göra och det värsta var att dem pratade om mig bakom ryggen med fler av kollegorna. Det går inte, och det fick dem höra...


Min kusin Fille hälsa på igår, han bor i Nyköping men pluggar här i 2 veckor och orkade inte pendla så han sov över. Vi träffade syrran m familj och spelade minigolf.. Alltid lika trevligt. Tyvärr kom man näst sist men det kan jag leva med  ..


ikväll blir det dejt med min underbara Helge ( Bästa kompis)... Hon bor och pluggar i Västerås just nu så man träffas inte såå mycket nu.. Men ikväll blir det träff  ..

Det ska bli skönt och komma ut och prata strunt med henne. Mycket ska pratas om...


Ha en bra dag...  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards